2 Mart 2014 Pazar

23 Şubat 2014 Tarihli Yazım




11 yorum:

  1. Pelin Hanım Çok güzelsiniz!!!
    Yazdıklarınıza katılıyorum.En şık ve havalı Yasemin Masis'i buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni utandırıyorsunuz çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yalnız Günaydın'daki fotoğrafın resmen favorim. Çok şahane çıkmışsın Pelin. O broş, o saçlar, o bluz, makyaj müthiş müthiş. Yılların takipçisi olarak söyleyebilirimki, alanındaki gelişmen ve başarın gıpta edici gerçekten. Devamını diliyorum. Aşk-ı memnu olmadaydı amiyane tabiriyle beren saati kim umursardı? Bihter başkası olsaydı şimdi onu konuşuyorduk muhtemelen diyorum ve bazı insanlar gerçekten çok şanslı, iyi kaderli. Ona da başarılar diliyorum, şımarık olmayışı bile takdiri hak eder çünkü. Aslı şen'e "tatlı kadın" sıfatını hep çok yakıştırıyorum. Kasıntısız, doğal bir sıcaklığı var hep.Serap dindar ve burcu karabacak ise hakikaten :))... öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Seyran çok mutlu ettin beni yüzlerce kez teşekkürler :) Ben de seni öpüyorum :)

      Sil
  3. MAngo defilesi icin agir degil mi kiyafetler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bence gayet dozundaydı herşey. Ya da şöyle demek lazım. Yabancı ülkelerdeki haftalarda öyle kombinler görüyorum ki bizimkiler için çok sıradan bile diyebilirim :) çok sevgiler :)

      Sil
  4. Mango defilesi için en uygu kıyafet Yasemin Masis olmuş. (yerine göre giyinmesini bilmiş). Gayet havalı abartısız şık!!

    YanıtlaSil
  5. Pelincim Beren saat'lr ilgili düşüncelerine katılıyırum stil anlamında güzel şeyler giymeyi beceriyor fakat ne olursa olsun bu tip davetlerde bir kıyafeti taşımak için boy önemli bir unsur.
    Burcu Karabacak stilini çok beğenerek takip ettiğim bir isimdi ama beni hayalkırıklığına uğrattı. Deniz Antebi herzamanki gibi çok zarif ve hoş olmuş.

    Gülnihan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu Karabacak iddialıdır. Bugün olmaz yarın süper deriz :)

      Sil
  6. Pelin hanım yazdıklarınıza katılıyorum... www.butiknisantasi.com

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails