5 Ocak 2016 Salı

2016 'DA TEKRAR BİRLİKTEYİZ !!



Evet biliyorum sizleri uzun zamandır ihmal ediyorum :( 

Ama artık tekrar birlikteyiz !! 

Yeni yıl itibariyle gazete ve dergide konu ettiğim ya da etmediğim başlıklara burada daha geniş şekilde yer vereceğim...

Katıldığım davetlerden, çıktığım seyahatlerden görüntüleri de sizlerle paylaşacağım..

Aylardır "Blogumuzu geri istiyoruz" mesajlarınızı alıyorum. 
Ve itiraf etmeliyim ki ben de ateşli yorumlarınızı çok özledim:)

E o zaman şükür kavuşturana:)



5 yorum:

  1. Bu da bize bi nevi 2016 hediyesi oldu.:)

    YanıtlaSil
  2. Ne diyelim, çok sevindik :))

    YanıtlaSil
  3. Nasıl sevindim..Sizi sosyal medyadan takip ediyorum ancak buradaki eleştirisel gözünüz bir başkaydı ve çok doğru tespitler yapıyordunuz yeniden kavuştuğumuz için çok mutlu oldum...gelsin postlar...:)

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails