Eda Taşpınar 'ın Elbisesi Orjinal mi Değil mi ?

 


Birçok okuyucum mail yoluyla Eda Taşpınar 'ın üstündeki elbisenin markasını öğrenmek istemiş. Siz isterseniz de ben ne zaman hayır derim :) Üstündeki elbise Stella McCartney 'in 2012 ilkbahar-yaz koleksiyonundan.

Ama tabi giyen Eda Taşpınar olunca kafalarda acaba yine bir çakmamı sorusunun gelmemesi imkansız.



Bir kere defilede böyle bir model yok. Posta gazetesindeki resimde pek belli olmuyor ama elbisenin üstü gri parlak bir kumaş. Satışa çıkan modellerde bakındım böylesini bulamadım. Siyah biyeler Eda Taşpınar 'ın elbisesinde saten kumaştan. Orjinallerinde ise daha tok koyu bir renk ve farklı bir kumaştan. Ama böylesine orjinaline yakın diken her kimse tebrik etmek gerekiyor. Açıkçası elbise çakma diyemiyorum çünkü biliyoruz ki defilelerde sergilenenler dışında modellerde satışa çıkabiliyor. Sadece kullanılan malzeme orjinalinden farklı o kadar.



Üstelik Eda Taşpınar elbiseyi tüm Hollywood ünlüleriden daha güzel taşımış. Bacaklar malum artık konuşmaya bile gerek yok. Stilettoları, makyajı, saçı hele o ceketi kullanışına bayıldım. Dikkat ediyorumda ceketleri her seferinde köy ağası tarzında kullanıyor :) Kolları geçirmeden omuza oturtuyor. Başkası yapsa bu ne derim ama Eda Taşpınar da güzel duruyor.

Uzun lafın kısası ben orjinal olup olmadığına karar veremedim o yüzden son sözü size bırakıyorum :)




Share

Yorumlar

  1. Önce başlığı,sonra elbiseyi ve sonra Stella McCartney olduğunu gördükten sonra "Kesinlikle hayııır" dedim.. Bu koleksiyonuna vurulduğun, tümünü ezberlediğim McCartney'in böyle bi elbisesine denk gelmedim.. Klasikleşmiş Eda diyorum, ucuzun tadını almış bi daha bırakır mı:)

    YanıtlaSil
  2. Orijinal olup olmaması umrumda değil:)) Biliyorsun Eda fan'ıyımdır. Elbise çok yakışmış ve kesinlikle bu ceketi bu şekilde taşıma şekli de sanırım ondan başka kimseye yakışmaz. Bacakların güzelliği birçok şeyi çok yakıştırıyorum kendisine. Zaman zaman çok uç parçalar giyse de bunu da ondan başka kimse o kadar cesur taşıyamaz zaten. Her haliyle beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  3. ezgi kıramer de ceketlerini hep böyle giyer.
    sosyetede de dikkat ediyorum çok var.

    YanıtlaSil
  4. eda taşpınar hakkında bir çok kez tartışıldı. üstündeki orjinal mi değil mi diye devamlı konuşuluyor. onun bunları gormezden gelmesi imkansız. bulara cevap olarak birebir giymesi gerekmezmi?? yoksa kednimizi fesat ilaN edicem=)

    YanıtlaSil
  5. İnanamıyorum bunu nasıl rahat yapabilir nasıl da her kopya ürünü kendim yaptım diyerek ortaya çıkıyor aklım almıyor. Tabi bizim magazin gazetecileri de salak olduğu için yalanı ortaya çıkmıyor. sinir oluyorum bu fikir hırsızı kadına. Ayrıca bu Eda Taşpınar'ın ilk vukuatı değil!

    http://www.trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Sen bile birşey diyemediysen bana laf düşmez ama elbise bence çakma:)Olmasa da zaten artık Eda hanım yalancı çoban olduğu için bu damgayı ister istemez yiyor:)))Ama yaptığı bence hiç hoş değil çakmaysa çakma kardeşim giyerim çıkarım çatır çatır da söylerim kimene. Kıyamadım parama alamadım daha ötesi yok. Niye insanları kandırmaya çalışıyor anlamıyorum hayır kim yer kim yemez bilemem ama bu blogun okuyucusu yemiyor çünkü blog sahibesi gözümüzü açtı:)))Hele ünlü markalara kendi tasarımım demiyormu çıldıyorum hayır tamamen aynı küçücük bir değişiklik bile yok üzülüyorum vallahi Eda hanıma yazık çok yazık!!:)

    YanıtlaSil
  7. Orjinalliğini bilmem ama saçları çok güzel olmuş =)) Sonunda o düz halinden sıyrılıp başka bir şey denemiş ve süper olmuş ;) Eda'ya uzun saç yakışıyor fakat hep düz hep düz olmuyor.

    YanıtlaSil
  8. Benim tasarımım dediyse gerçek, Stella McCartney dediyse çakmadır bence =D Ama bence sahte çünkü şöyle baktığımda ben Stella McCartney olamaz dedim (defileyi incelemedim =/) ama bi de bunlar Harvey Nichols yada Beymen de satışa çıkmış mıdır? bence Türkiyeden almadıysa o eteği kimse o hale getirmez kısaltçam diye..Ve belki o renkleri de vardır ama şöyle defiledeki ve ünlülerdekinler Stella McCartney'yim diyor ama Eda'nın ki hayır =( bi de bence Makyajı iğrenç ayrıca =(

    YanıtlaSil
  9. Ben daha önce Eda Taşpınar'ın üstünde çakma olduğundan fena halde şüphelendiğim bir Stella McCartney görmüştüm, geçen kış koleksiyonundaki meşhur bir kısmı transparan üstü puanlı elbiselerdendi ve puanların boyu da aralıkları da orijinalden çok farklıydı. Bu nedenle bu da çakma olabilir diyorum.

    YanıtlaSil
  10. Orijinal değl çünkü orijinallerdeki dalgalar çok zrif, estetik kalemle çizilmiş gibi. Eda Taşpınar elbisesindeki dalgalar yamuk estetikten uzak kaba saba.

    YanıtlaSil
  11. Bu kiz eskiden varla yok arasi bi makyaj yapardi sanki nereye gitse! Artik baya bir abartili makyaj tercih ediyor eski haline gore, dikkatimi cekti son zamanlarda...

    YanıtlaSil
  12. Kesinlikle orjinal değil ama onun tasarımımı değil mi merak ettim :Pp :))

    YanıtlaSil
  13. Valla eğer benzer kalitede bir kumaşı aynı titizlikle bir dikiş ile buluşturup elbiseyi diktirebiliyorsa helal olsun diyorum. Hem alnından hem de gözlerinden öpuyorum. Aynısının cok benzerini minimum maliyetle yaptıracaksam niye o kadar fahiş fiyatlara elbise alayım ki? Benim için elbisenin etiketinde yazan marka değil guzel tasarım kaliteli dikiş önemli. Bir sebebten dolayı LV Türkiyenin sattığı ürünlerin maliyetlerini görmüşlüğüm var. O gün bu gündür o mağazadan mal alanları görünce,(biraz ayıp olacak ama valla öyle hissediyorum)
    alınlarına kaz damgası yapıştırmak istiyorum. Birde gördügüm maliyetlerin Türkiye mağazasının maliyetleri olduğunu esas maliyetin kimbilir bunun kaçta kaçı olduğunu düşününce birde yıldız yapıştırmak istiyorum.Sen böyle yasal eşkiyalık yaparsan korsanında olur çakmnan da. Edacığım yürü be güzelim. Yalnız bir zahmet kendi tasarımim falan deme, bir de şu terzinin adresini bana e posta ile gönder. Öpüyorum canım

    Aylin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.