Seyredilesi Videolar !

Öncelikle sizleri Chanel 'in SS2012 koleksiyonunun reklam çekimlerine götürüyorum. Mekan Fransız sahillerinde ki Cap Eden Roc Hoteli. .Kamera arkasında her zaman ki gibi Karl Lagerfeld. Styling ise Carine Roitfeld 'e ait.



Bu çekim sonrası ortaya çıkanlar ise şu gördüğünüz güzellikler ;




Ve şimdide Carine Roitfeld 'in W dergisi için müşteri olduğu video. Paris 'te en büyük markaların sezonda en beğendiklerine bakınıyor, deniyor ve beğendiyse çekiminde kullanıyor. Bir modaseverin defalarca seyredeceği ve her seyredişinde aynı keyfi alacağı bir video. Seyrederken modanın gözalıcı dünyasına kapılıp gidebilirsiniz :) Paris Moda haftası 'ndan görüntüler, Cate Blanchett 'in zarafeti, Jean Paul Gaultier 'in çocuksu enerjisi, Azzedine Alaia 'nın dillere destan huysuz suratı, provalar, Christian Dior Couture 'ün başında olan zarafet timsali meşhur Madame Riviere 'ine kadar tam bir görsel şölen.

Ve bir de Carine Roitfeld 'in nasıl da yaşsız bir kadın olduğunu tekrar görmüş oluyoruz. Elbette kendisine anneanne denmesini istemez :)





Share

Yorumlar

  1. muhteşem tek kelimeyle gerçektn muhteşem seyretmeye doyamadım hatta bilgisaarıma kaydettim kendisin :)) eladiyelik videolar gerçektende..

    YanıtlaSil
  2. carine'in videosu biraz eski değil mi sencede pelin? minimumda 1.5 ay oldu bu video ortalarda dolanmaya başladığından beri. Deniz

    YanıtlaSil
  3. Cok büyüleyici. İnsan sanki bambaşka bir dünyaya anahtar deliğinden bakıyor gibi.

    YanıtlaSil
  4. Ben carine 'in videosunu yeni goruyorum cunku birtek buraya bakiyorum ;) hem 1,5 ay ne ki eline saglik pelin simdiye kadar 5 kez seyrettim ve bu kadin yuxunden diyetteyim. Nasilda her giyfigi yakisiyor. Hele Karl'a mankenlerin siskoymus demesine cok guldum ;)))
    Eda

    YanıtlaSil
  5. Fırsat bulup yeni izleyebildim.Büyülendim çarpıldım bambaşka yerlere gidip hayal kurup dinlendiğimi hissettim tek kelimeyle olağanüstü!!!:)

    YanıtlaSil
  6. Bu video'yu izlemeyi ne kadar çok istesem de önce sana söyliceklerim var vee önceki postlara bakmalıyım önce =)Bugün Bülent Cankurt Serra Tokarın üstündeki ben Chanel'iiim diye bağıran paltonun Chanel olduğunu bile senin yardımın olmadan anlayamadığının kanıtı vardı günaydın'da :D Bir diğer konuda az önce yalan dünya bitince bi baktım Beyaz show'a Megan fox geliyormuş onu izlemeye koyuldum ilk Wilma Elles geldi elbisesini hiç beğenmedim derken bi baktım ayakkabılar parıldıyor aha Miu miu glitter dream!! ama dur burnu benzemiyor ekranda cebelleştim resmen sonra hatırladım ki muz topuk olmayanı da vardı ve onun burnu Wilma'nınki gibiydi yaşasın! :D

    YanıtlaSil
  7. cok guzel bir video pelin cok cok begendim dunyanin en sansli kadini ve en guzel vucutlu anneannesi galiba :))resimlerinden ne kadar farkli kadin resmen sempatikmis:))aksanli ingilizcesine de bayildim

    YanıtlaSil
  8. Carine....my fashion muse:) She's just awesome..

    Bu videoyu iyiki koymussun Pelin'cim zira her moda severin yuzunde bir tebessumle izleyecegi super bir calisma...

    Carine hayranligim o kadar buyukki inan o ayrildiltan sonra Vogue Paris'e bir sure bakamadim, hayalkirikligiydi benim icin..Kadinin elini attigi her is bir anda kendisi olmaktan cikip buyuleyici, cool ve sexy birsey oluyor!

    YanıtlaSil
  9. wilma 'nın elbisesinin kesimi çok hoştu ama rengini sevmedim. markası adl 'miş. saçları çok hoştu.

    megan fox ne kadar estetikli deselerde çok güzeldi çook. elbiseside herve leger 'di. dizleri hakkında sosyal medyada çok geyik yapıldı ama o kadar zayıf olunca dizlerin güzel görünmesi için yeterli et olmadığından zaten kaçınılmaz bir görüntüdür o. gözleri teni harikaydı.

    neslie carine bambaşka bir kalite ve stile sahip. o kadar beğeniyorum ki tarzını anlatamam.

    bende herhalde 10 kere seyretmişimdir. ve şu an yine seyrediyorum. :)

    YanıtlaSil
  10. megan fox u çok çok güzel bulanlar arasında bende varım. kadın "benim dizlerim çok güzel" diye ortaya çıkmadıki zaten. bu kadar farklı kan bileşiminden böyle çok güzel bir hatun çıkar. ebru şallı da estetik harikası ama nefes kesiyor diyemem. üstelik bizim estetik harikalarının yüzü çok düşüyor. pelin seninde dediğin gibi ten ve gözler harika:) onlarda zaten Allah vergisi. ama wilma çok şeker çok sempatik ve kalbi iyi bir hatun bence. bayıldım kişiliğine kadının.

    YanıtlaSil
  11. Megan fox hakkında söylemek istediklerim var bence güzel kadın ama ahım şahım bir güzelliği yok bizim türkiye'de daha güzel kadınlar var ama illa elin tavuğu:))Dizlerini görünce de kortum vallahi çok fena çok fena.O dizlerle bir kadının vucudu güzel olamaz bence tabi benim görüşüm:))Birde kasaba olayı var ki oraya değinmek bile istemiyorum belki de o laflardan sonra ben bu kızı beğenemedim.Koskoca istanbul bu be nerdeyse bir ülke.Çoğu ülkeden fazla nüfüsü dünyanın sayılı şehri tarih açısından turistlik açıdan çok önemli bir şehir nasıl kasaba dersin insan bu kadar cahil olamaz ya!! Hadi bilmiyorsun google'a sor bari insan kasaba dermi ya deli olsan söylemezsin.Nasıl denir böyle birşey insan uganda'ya gitse söyleyemez.Ya cahil ya bizi küçümsüyor.Eğer bizi küçümsemek için söylediyse o daha ayıp daha fena buraya para kazanmak için gelirsin ama!!Neyse biraz sinirlendim ama kasaba lafını kabul etmem çok zor haksız mıyım ama:(

    YanıtlaSil
  12. Fazla sinirlendim hakaret oldu galiba pardon:((

    YanıtlaSil
  13. Megan Fox'ın İstanbul'u kasaba sanıyor oluşu onun cahilliğinden değil (kendisinin sıkı takipçisiyim, genel kültürü gayet iyidir, zeki ve sempatik bir kızdır) bizim ülkemizin reklamının yapılamıyor oluşundandır. Genel kültürü gayet de iyi olan bir Türke Harare nasıl diye soralım, eminim o başkentten haberi bile yoktur. Kızın güzelliğine gelince de, fıstık gibi minyon bir piliç :D. Ben sadece o kadar güzel ve de zengin bir kızın bu kadar erken evlenmiş olmasına şaşıyorum. Yani kocası da mavi gözlü yakışıklı biri ama olsun ya insan biraz o paranın ve güzelliğin tadını çıkartır yakışıklılarla :DDD. Gerçi evlenene kadar keyfine bakmıştır, şanslı kız ama işte =))). Sonuç olarak, Megan Fox mis gibi bir kızdır, severim :).

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.