Bebe KADINI YİNE ŞIK YİNE SEKSİ

 



Bebe kadını, 2011 ilkbaharında da yine şık yine seksi. Günün her saati farkedilmek isteyen kadının giyim markası Bebe 2011 İlkbahar koleksiyonu ile yine büyüleyecek.

Bebe kadını Akdeniz havasından ilham alan bohem ve trendleri yakalayan imajıyla, ilkbahara hazırlanıyor… Bebe koleksiyonu bu sezon; 70’lerin Fransız film yıldızı Brigitte Bardot’nun tarzını günümüz kadınının modernliğine uydurarak, bohem ve abartısız seksiliği yaratıyor.

İstanbul İstinyepark, Paladium, Kanyon ve Capacity alışveriş merkezlerindeki mağazalarında bu büyüleyici sezonu bulabilirsiniz.

Yorumlar

  1. pelin,
    bu bir promosyon yazisi mi?

    yazilarindan seni biraz biliyorsam, bebeden degil birsey almak buyuk ihtimal onunden bile gecmiyorsundur cunku sende biliyorsun ki bebe sik ve seksi degil, ucuz ve evhem. koca popolu latinler icin hazirladiklari koleksiyonu kim kardashian uzerinden pazarliyorlar. herkesin kendi zevki ama ben bu iste biraz reklam seziyorum. zaten magaza yeri vermende bir garip.

    bu 3000tl lik ankette bir pazar arastirmasi sezmistim. yazicaktim vaktim olmadi. herhalde markalar senin takipci kitlenin potansiyelini anladilar. cash in etmek istiyorlar.

    boyle bir durum var ise bence en adili bunu disclose etmek.

    sahsi fikrimi sorarsan, ben senin bagimsiz yazilarin oldugu icin okuyorum.

    basarilar.

    YanıtlaSil
  2. evet haklısın promosyon yazısı. benim okuyucum feci cin ve müthiş kokoş :)

    ama bir konuda sana katılmıyorum çünkü benim ucuz kaçış adresimdir bebe. birçok kezde alışveriş etmişimdir. severim bebe'yi. zaten sevmesem ve beğenmesem yüzlerce gelen reklam yazısından seçipde burda hayatta yayınlamam.

    tarzımı anlamış olmanızda ayrıca sevindirici. burda hiçbir markaya öncelik tanımam ve indirimmiş promosyonmuş, hediyeymiş o tarz çalışmada yapmadım yapmayacamda.

    ayrıca 3binlik anket kesinlikle benim kişisel merakımdır. bunun arkasında hiçbir marka yada kuruluş yoktur. olsaydıda saklamazdım merak etme :)

    bebe'yi seven ve kullanan o kadar çok sosyetik varki inanamazsın. o yüzden böyle yerden yere vurmayın bebe'yi.

    YanıtlaSil
  3. durustlugun icin tesekkurler.

    esasinda birde genc ve yetenekli turk tasarimcilarin reklami yapsan ne guzel olur. cunku cogu surunuyor. orda burda belki defileleri oluyor, vogue'da falan cikiyorlar ama cogunu tanidigim icin biliyorum kimse pek fazla alisveris etmedigi icin yuvarlanip gidiyorlar. halbuki iclerinde bazilari gayet basarili ama finansal zorluk cekmiyorlar degil.

    isine yeterince karistim galiba. bugunluk benden bu kadar :)))

    YanıtlaSil
  4. işime karışmanız çok hoşuma gider. bazda benim stilim olsada buraya şekil veren sizlerin görüşleri oluyor. mesela sizlerden gelen eleştiriler yüzünden piştilerime son verip onun yerine hangisi daha şık haberine döndürdüm. sizlerin beğenisi benim için çok önemli.

    yerli yetenekler konusunda haklısın. elimden geldiğince daha fazla haber yapmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
  5. o pisti elestrisinide gene ben yazmistim! dikkate aldigin icin tesekkur ederim. :)))

    and who am i? that's one secret i'll never tell. you know you love me. xoxo. :))))))))))))

    YanıtlaSil
  6. bana da bebe hep rus kızlarının mağazası gibi gelir ama geçen yıl vitrinde görüp beğenip 1 adet tayt almışlığım vardır :)))
    promosyon yazılarını ayrı bir yerde yada şekilde belirtsen daha mı iyi olur,ne dersin?

    YanıtlaSil
  7. bende öyleyimdir her sezon muhakkak alacak bişiler bulurum bebe'den. :)
    siz zaten neyin ne olduğunu anlıyorsunuz. yazım tarzımdanda fazlasıyla belli olacaktır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.