INSTYLE 'da Bir Afet !!

 



Aylık dergileri okudukça içlerinden kayda değer tüm editoryelleri elimden geldiğince sizlerle paylaşmaya devam ediyorum. Biliyorum ki yurt dışından takip edenim çok. Mesela dünden beri InStyle Mart sayısında Berrak Tüzünataç 'ın resimlerini isteyen tonlarca mail geldi. Hemencecik isteğinizi yerine getiriyorum :) Hem de büyük bir zevkle !! Hatta Berrak Tüzünataç münkün olsa da her ay her hafta bir dergide çıksın bende konu edeyim.

Bu nasıl bir güzelliktir Allah'ım ? Dünden beri bakmaya doyamıyorum. Sadece güzel değil çok başka etkileyici bir havası var bu kadının. Kıyafetleri taşıyışı, bakışı, endamı herşey kusursuz. Sanırım memleketimde güzel, doğal, ve seksi kadın betimlemesine en yakışan isim.

Fotoğraflar Ayten Alpün 'e ait. Styling ise Nazlı Kayran. Fotoğraflarda Stephanie Seymour ve Isabeli Fontana karışımı bir hava görüyorum. Styling anlamında en beğendiğim Closh marka dantel üstle Özgür Masur imzalı dantel etek oldu. En yakışan ise şampanya renkli omuzları açık dantel görünümlü ipek Thomas Wylde elbise. Jerry Stolwijk imzalı saç ve makyaj çok yakışmış.

Amaaan Pelin fazla abartıyorsun derseniz o zaman sizi çekim videosuna davet ediyorum. Eminim bu videoyu seyrettikten sonra az bile söylemişin diyeceksiniz :)



Share

Yorumlar

  1. Yıllar önce bir dergi kapağında yer almıştı bu kıza dikkat diyordu. Hangi dergi şimdi hatirlayamiyorum. Bende cok beğeniyorum. Özellikle güzelliği kişilikle birleştirdiğini düşünüyorum. Zeki çağdaş ve seksi bir imaj sunuyor. Her zamanki gibi postun yine cok iyi geldi bana. sayende gun içerisinde hoş molalar yasıyorum. Ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  2. Guzel otesi Masallah, cok begendim
    saclari ve yuzunun kemik yapisi mukemmel

    YanıtlaSil
  3. ne harika bir kadın nefes kesici...

    YanıtlaSil
  4. çok vamp.... birde gülmeyin ama pigalle nasıl okunuyor pelincim bilmiyorum ben okunuşunu:(







    ajda

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel kadin fakat bir seyi cok merak ettim bu kizin bir filmini izlemistim sinemada yakin bir zamanda orda gogusleri nerdeyse hic yoktu burda gogusleri hic de fena durmuyor. Ipek

    YanıtlaSil
  6. ajda
    pigalle 'pigal' diye okunur.

    YanıtlaSil
  7. Gayet kendine has bir havasi var ama ona bu havayi veren yuz hatlari benim zevkime gore fazla erkekimsi. Malesef oyunculugunu da pek begenmiyorum, bakislarini hafif bos, ve diksiyonunu ne yalan soyleyeyim kotu buluyorum.
    Bence fotomodel olsa dogru meslegi bulmus olur.

    YanıtlaSil
  8. http://www.video-izlesen.com/oldu-tesekkurler-fashion-takintisi-izle.html izlemelisiniz çok güldüm:)))))))))))

    YanıtlaSil
  9. Berrak Tüzünataç'ı beğenmeyen tek kadın benim sanırım:( Ok fiziği güzel kabul ediyorum, gözleri de çok güzel ama ben beğenemiyorum nedense. Valla bakın kıskanıyorsundur da ondan demeyin. Beğendiğim çoook ünlülerde var ama Berrak cık, ı-ıııh. Bu arada geçen kış Cunda'da bizim kahvedeydi. İnanılmazzzzz soğuk, ukala ve burnu havalardaydı. Hem de kalabalık da yoktu yani. Hani diyecem insanlar bun açok ilgi gösterdi haklıdır, bunaldı ama yok yani sadece set ekibi , garsonlar ve birkaç masa Cunda yerlisi halktan insan vardı okadar. Bu bir de Ayvalıklı olan Okan Yalabık. Çok ukala ve burunlar 5 karış havada.

    Anaam şimdi bir de okurmuş bunu Berrak hn. Napim yani ben dıaşrdan böyle gördüm bilemicem. Önyargılı olmamak lazım tabii ama bana hissettirilen buydu.

    YanıtlaSil
  10. pınarr videoya geberdimm :) hemen tivit attım süpermiş :)

    papişim evet ukaladır. aslında ünlü olmadan da ukalaydı berrak. ortak çok tanıdığımız var ordan bilirim. ama neyse ne ben karakteriyle ilgilenmiyorum açıkçası. hatta ona birazda böyle sinir bozucu uçlukları yakıştırıyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Papis yalniz degilsin ben de begenmiyorum Berrak'i. Tamam gozler hos, vucut hos ama hepsi bir araya gelince ortaya mukemmel bisey cikmamis gibi geliyo bana. Sanirim feminen havasi eksik ondan. Cok erkeksi, cok kaba geliyo bana. Kadin dedigin biraz cilveli ve yumusak olmali benim zevkimce ;) Kusura bakma Pelincim ;)

    YanıtlaSil
  12. ukalalığı, snob ve cool halleri, gülerken bile zeki görünebilmesi. güzelliği, seksapeli, havası. benim de en en en'lerimdendir berrak tüzünataç, bayılırım!

    YanıtlaSil
  13. cidden enfes kadın! ama dudaklara bişey mi yapılmış daha önce bu kadar dikkatimi çekmemişti de?

    YanıtlaSil
  14. normalde çok beğenirim ama ben burada makyajını hiç beğenmedim kaşlarını çok fazla boyamışlar erkek gibi olmuş güzelim kadını harcamışlar :/

    YanıtlaSil
  15. berbat otesi...bu mu havalı?..

    YanıtlaSil
  16. Isabeli Fontana saptaman yerinde olmus Pelin'cim, bende benzettim...Styling cok basarili, eski Italyan filmlerini andiran bir havasi var..Acikcasi ben cok begendim Berrak'i ama makyaj konusuna katiliyorum, ozellikle kaslari cok abartili olmus..Ok hepimiz biliyoruz birkac sezondur kaslar cok on planda ve boyle serit gibi kalin kalin ama renkli dudak, renkli yanak e bide kalin kas olunca biraz abartiya kacmis..Oysaki Berrak'in zaten dogal bir guzelligi var..o kadar boyamaya gerek yok:))
    Pelin'cim ben bi de sana birsey sormak istiyorum, internetten aradim ama bulamadim..Celine'in su cok unlu canta modelinin fiyati nedir ve online nerede satilir? Biliyorsan ve benimle paylasirsan cok mutlu olurum canim, optum!

    YanıtlaSil
  17. berrak hakkında bir dünya kötü yorum yazdım. yerden yere vurdum yetmedi duvardan duvara vurdum, tam göndereceğim firefox çöktü:) mübarek cuma akşamı kalp kırılmasın isteniliyor sanırım:)
    iyi bişeyle bitireyim, bacakları kesinlikle çok güzel:))

    YanıtlaSil
  18. Iste bu kadini ilk defa begendim. Allah askina oyunculuk yapmasin, biri onu durdursun. Ya agzini actigi an ekrandan girip agzina vurasim geliyor. Konusmasi, o olmamis durusu, erkek cocugu halleri cok itici bulurum kendisini. Fakat bu fotograflari begendigime inanamadim. Gercekten cok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  19. Yeni vakit bulabildim:( Resimler güzel olmasına güzel de ben de Berrak'ı beğenmeyenlerdenim. Tam da papiş gibi düşünüyorum. Ukala görünüyor. Zaten sende öyle olduğunu söyledin Pelin'im. Berrak bana soğuk itici geliyor. Hani birşey eksik birşey var kızda ama tam olarak ifade edemiyorum. Ruhsuz görünüyor bana. Bazı kadınlar güzeldir ama itici görünür gözüme soğuktur çekmez beni berrak da bu kadınlardan. Diğer bir örnek de Aydan Şener'dir güzeldir ama buzdolabı gibidir karşıdan elektrik alamazsın sana sıcaklık vermez. Tabi bunlar benim görüşüm Pelincim. Berrak kesinlikle çok güzel bir kız hele hele gözleri müthiş!!! Ama bir siren ertan sıcaklığı yok yüzünde. Bende buzdolabı gibi kadınları sevemem bir türlü. Daha ışık veren kadınları beğeniyorum baktım mı tanımak isteyim onu. Mesala siren Ertan'ı tanımak isterdim. İşte böyle berrak hakkında söyleyeceklerim. Dizide mesala sevmiyorum onu Nehir Erdoğan'ı daha çok beğeniyorum dizide. Güzel post için teşekkürler pelincim:)

    YanıtlaSil
  20. Esin'e, Papis'e, Adsiz arkadasa katiliyor ve ekliyorum: HIC BEGENMIYORUM. Zerafetin Zsi yok, dogalken de makyajliyken de havasi cok erkeksi, vucudunu kullanisi da kati, biraz 'kalas gibi' dediklerimizden.

    Kiyafetler cok guzel ama. Makyaji ben de begenmedim, cok boyali duruyor.

    YanıtlaSil
  21. Volkan Buyukhanli ile birlikteliginden sonra taninmaya ve ortama girmeye baslamis; Selin Ortacli da sanirim Berrak'i kendine ornek aliyor:))

    YanıtlaSil
  22. Yurdum insaninin renkli goz hayranligi/kompleksi yuzunden bircok alt yapisiz insan hak etmedigi yerlere geliyor veya onlara yakismayan isler yapiyor.

    Bu hanim da guzel, ama oyuncu olacak ne kabiliyet, ne de diksiyon var, yukarda denildigi gibi fotomodel olsun sadece.

    Buna son zamanlardan bir ornek de Burcu Esmersoy kanimca. Konusmasi rahatsiz edici biri, ama sohbet programi yapiyor.

    YanıtlaSil
  23. renkli göz konusunda nihan a katlıyorum. hatta bende o gruptanım ama sadece renkli göze sahip diye hak etmediği tepelere oturtmam. mesela cansu dere yi hiç güzel bulmazdım, ezel de berrak tüzünataç ile görene kadar. cansu nun havası karizması berrak ı ezdi geçti. hülya avşarı da çok güzel bulurdum, zamanında gerçekten güzelmiş ama onu da türkan şoray ile yan yana görene kadar. o zaman fark ettim TÜRKAN ŞORAY ın muhteşem güzelliğini:) birde arada o kadar yaş farkına rağmen açık ara önde.
    berrak a gelirsek oyunculuk yeteneği yok, sesi yok, en önemlisi karizması yok maalesef. sadece asi ve farklı olmak için çabalayan birini görüyorum berrakta. sürüden ayrı değil ama bunu göremiyor bu da ona zaman kaybettiriyor.

    YanıtlaSil
  24. Bende Nihan ve derya'ya katılıyorum. Burcu esmersoy'un sesi çok itici artı oyunculuğu zayıf. Her güzel kadını her renkli gözlüyü oyuncu yapmayalım. Sonra gerçek oyunculara sıra gelmiyor.

    YanıtlaSil
  25. Ben güzel buluyorum şahsen ama oyunculuğu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Kıskanmak filminde çok yetersizdi.Atilla Dorsay gibi biri de nasıl Nurgül Yeşilçay'dan Türkan Şoray olmadı.Berrak Tüzünataç'tan olur gibisinden bir laf eder hayret doğrusu.

    YanıtlaSil
  26. Ben stylingi hiç beğenmedim, çok süslü püslü, abartılı ve rüküş. 90'lı yılları hatırlattı bana. marie claire'deki foto çekimi daha hoştu.

    Neslie: o dediğin Celine çantalar Paris'te mağaza fiyatı 1600 Euro, eğer süet vs. gibi varyantlara gireceksen 2000 küsur euro.

    YanıtlaSil
  27. ooo berrak tüzünataç'ı beğenmeyen ne çok insan varmış şaşırdımm :)

    haklısınız oyunculuk konusunda hemfikiriz. bende sevemedim hiçbir zaman. ama bu kıza berbat ötesi demekde büyük haksızlık. fiziksel olaral ele aldığımda kusursuz harika bir güzellik görüyorum. gözleri renksiz olsaydıda düşüncem değişmezdi.

    tabi güzellik görecelidir birşey diyemem aksini düşünenlere :)

    neslie'cim ülkü 'nün dediği gibi 1500 eurodan başlayıp 2000 hatta 3 binlere kadar çıkıyor.

    YanıtlaSil
  28. evet eveett Esin ve adsızın dediği gibi fazla erkeksi hatlar, o yüzün de yüz hatlarından kaynaklanan(Allah vegisi tabii yapacak bişey yok:)) feminen eksiklik var.

    YanıtlaSil
  29. Offff Nihan var ya tam kafamdaki diğer hatunu yazmışsın. Arkada bu Burcu Esmersoy'da ne var. Bu kadını da mı bir ben beğenmiyorum derim yine neyseki eşimd ebeğenmiyormuş ama bacakları hariçmiş:)) Orada ona katılıyorum.Neyse Burcu Esmersoy'da Acun medyanın malzemelerinden işte. Yani zorlaa kıza gündem yaptılar, zorla sunucu yaptılar ve şimdi de Çocukalr Duymasın dizisinde zooorrrrrla oyuncu yaptırmaya çalışıyolar. Oysa ne yetenekli tiyator, sinema okuyann gençlerimiz var hem de Burcu'ya on basar.Ahhh aaahhh bu işler hep böyledir. Neyse herkesin bir dönemi var gelip geçecek bunlar da:) Yalnız amma doluymuşuz konu nerdeeennn nereyeee geldi yahuuu:) Biz kadın milelti az değiliz valla:))

    YanıtlaSil
  30. Benim için kusursuz güzellik Adriana Lima'dır arkadaşlarım:))

    YanıtlaSil
  31. eyvahh ben burcu esmersoy'u da fiziğini çok beğenirim :)

    YanıtlaSil
  32. Huysuzuuummmm Türkiyenin 2.güzel kadını dedin ya Berrak için bitirdin beni şu an:( Seninle ilk kez düşünsel ayrılıklardayım:)))

    Bihter'e katılıyorum. Kusursuz güzellik benim için de Adriana Lima'dır.

    YanıtlaSil
  33. Bence genel olarak kimsenin Burcu, Berrak ve diger kadinlarin fizigiyle, yüzüyle sorunu yok. Haklarini verelim güzel kadinlar amasi var iste sadece fotograftayken güzeller.Ya agizlarini actiklari zaman o iticilik herseyi mahvediyor. Ne güzel fotomodellik yapsinlar canimi yesinler. Berrak Burcu dan daha beter diksiyonu berbat ve bu kadin aldigi o kadar paraya gezdigi tozdugu artist sevgililerine ragmen kendisini gelistiremiyor. Ama bizim kit dizi, film sektörü bunlardan vazgecmiyor. Ayhh bananeyse. Oturmusum ciddi ciddi yaziyorum :). Berrak iticiligi geldi üstüme, tiksindim kendimden.:)

    YanıtlaSil
  34. bende adriana lima 'yı beğenmem. şişko yanaklı koca ağızlı birşey hahaha :) durmadan herşeye gülen kadınlarda çok itici gelir bana.

    huysuzum bende bir konuda seninle ilk kez farklı düşünüyorum. özlem önal 'ın en güzel dönemleri ne yazıkki estetiğe kurban gitmiş görünüyor. yanaklara dolguyu fazla doldurmuş. güldüğü vakit japon kadınlar gibi. nerde o eski efsane güzelliği. en beğendiğim kadındı benim. gerçi hala havasıyla endamıyla birçok 20'liği döver orası ayrı bir konu :)

    YanıtlaSil
  35. guzelligine hic bir lafim yok cok da guzel ama bana da nedense itici geliyor berrak ben de sevmeyenlerdenim galiba ya da sevmemek degil de bayilmiyorum guzel mi guzel ama anlatabildim mi?bi seyi itiyor beni cok da umrundaydi onun da :)))ama burdaki bu muhabbete de bayiliyorum fikrimi soylemeden gecmiyim dedim

    YanıtlaSil
  36. Kesinlikle en iyi burcu konuşmayan burcu. Sesi çok fena:( Artı ben burcu esmersoy'u güzel bile bulmam. Hani Okan Bayülgen demişti yaa!!:) Berrak da ağzını açmasa iyi olur hani:) Benim için kusursuz güzellik yoktur. Her güzelin bir kusuru oluyor mutlaka:) Ancak eskide yaşayan kadınlara kusursuz diyebilirim. Rahmetli menekşe gözlü ne güzel kadındır mesala:)

    YanıtlaSil
  37. bu kadini gorunce Sahnaz Cakiralp Masculine Mode Reloaded diyorum nedense:)

    YanıtlaSil
  38. Ben de rahmetli Ceyla Şahnavaz'ı(Gölcüklü) çok ama çok beğemnirdim. Benim de gönlümde kusursuz güzelim o idi. Nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  39. Sahnaz Cakiralp Masculine Mode Reloaded ??? müthis bir yorum süpersin :) hiç dikkatimi çekmemişti bu benzetme. ama şimdi inceliyorumda hiçde haksız değilsin sanki :)

    Didem U. gerçektende çok ama çok güzel bir kadındı. ne zaman aklıma gelse bu dünyadan ayrılış şekli hala içimi sızlatır :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.