Güzellikleri ve Şıklıklarıyla Göz Kamaştıran Kadınlar !






Şıklarım fazla olunca tek tek günün şıkı ya da kim ne giymiş diyeceğime hepsini bir arada ele almak istedim.

Derin Mermerci ne kadar etkileyici görünüyor değil mi ? Hem kendisine en yakıştırdığım kesimde bir elbise seçmiş hem de bu elbiseyi tüm ihtişamıyla taşımayı bilmiş. Resmen nutkum tutuldu. Son zamanlarda inişli çıkışlı bir şıklık grafiği çiziyordu. Ama bu görünümüyle en tepeninde tepesinde. Daha başka nasıl izah edebilirim bilemedim doğrusu.

Elbisesi büyük ihtimalle bir Hakan Yıldırım tasarımı. 2010 senesinde bu tarz devasa gül kullandığı bir elbise daha yapmıştı ve yılın elbisesiydi diyebilirim. Yine Derin Mermerci giymişti ve epey beğenilmişti. Yine aynı hafif balık kesim etek ve bu sefer kocaman bir fiyonkla süslenen üst sırt bölgesi aklıma hemen Hakan Yıldırım 'ı getirdi. Tasarıma, dikime ve eteklerin dökümüne hayran kaldım.

Aksesuar olarak tasma kolye kullanması nefis bir seçim olmuş. Fotoğraf o kadar güzel bir açıdan çekilmiş ki arka plandaki dev avizeler ve sarı ışıklarla sanki bir editoryele bakıyorum hissi uyandırıyor.





Taşlı Devi Kroell clutchı harika. Saçlar kusursuz. Ya o makyajın güzelliği. Derin Mermerci son zamanlarda gördüğüm en iyi makyajını uygulamış. Uçuk pembe tonlarında mat ruju çok yakışmış. Tasma kolye takınca o minik küpeye hiç ihtiyacı yokmuş ama olsada fark etmiyor. Çünkü genel görünümü fevkaladenin fevkinde :) Derin Mermerci benim için yılın en unutulmaz şıklığından birine imza atmış oldu.



Siren Ertan Çarmıklı da aynı şekilde çok klas bir şıklık içinde. Omuzları hafif açıkta birakan Christian Dior bluzu ve Siren Ertan imzalı balık kesim maksi eteğiyle kusursuz görünüyor. Hatırlarsanız buna benzer pembe Dior bluzu ve siyah etek kombinasyonu ile 2011 'in en şıklarımdandı.





Bir kadının tam anlamıyla şık ve etkileyici görünebilmesi için makyajın ne kadar önemli olduğunu bir kez daha görüyoruz. Makyaj öylesine bir detaydır ki doğru tonu ve dozu ayarlayamadığınızda sizi rezil de eder vezir de. İşte bunun en güzel örneklerinden birini Siren Ertan Çarmıklı vermiş. Tertemiz ve ışıl ışıl cildi, hafif rimeli ve kıyafetine renk katmak istercesine sürdüğü nar çiçeği renkli rujuyla nasıl da dozunda bir ayar tutturmuş.

Aksesuarları da birbirinden klas. Kalın Tiffany&Co. cuff ve Bottega Veneta clutch kullanmış. Kıyafetiyle uyumları harikulade !







Sırada Begüm Şen var. Kırmızı Valentino elbisesiyle adeta bir içim su. Aynı şekilde kelebek motif taşlı kırmızı Valentino clutchı ve altın renkli Gucci stilettolarıyla içimi açtı resmen. Bu elbisenin kahve tonlarında ve diz üstü uzunlukta olanını ilk Kate Bosworth da ardından Feryal Gülman 'da görmüştük.

Eminim aranızda bazılarınız saçını niye açık bırakmış diye bik bik edecektir :) Açık bırakması çok daha iyi olmuş derim. Böylelikle ağır havaya sahip kıyafete gençlik ve tazelik katmış. Dozunda makyajı ve sallantılı inci küpeleriyle hem çok güzel hem de çok şık.



Ve son olarak Ronit Gülcan. Son zamanlarda kırmızı halı şıklığını bir türlü beğenemiyordum. O yüzden bu kıyafetine dört elle sarılıyorum. Azzaro marka derin V yakalı elbise hem cakasını atmış hem de Ronit Gülcan 'ın o özlediğim şıklığını ve güzelliğini ortaya çıkarmış. Bu tarz dekolteleri her seferinde başarıyla taşıyor. Mümkünse üst bölgesi bol ve dökümlü modellerden olabildiğince kaçınsın. Elbisenin bel bölgesindeki altın renkli şeritlere uygun olsun diye yine altın cuff ve sallantılı küpeler seçmiş. Yine altın renkli portföyü fazla olmuş olsada genel olarak şıklığı, duruşu ve taşıyışı 10 numara.

Yorumlar

  1. Gerçekten Hem Derin Mermerci hem de Begüm Şen su gibi olmuşlar. Ba-yıl-dııımm. Nasıl şıklık, nasıl kıyafetleri model gibi taşımak bu. Eline sağlık Pelincim. Sayende ben de artık hiiiçç magazin dergilerini almıyorum ve hatta magazin programlarını çoook uzun süredir de izlemiyorum:)) İyi ki varsın.

    YanıtlaSil
  2. Siren Ertan gene herzamanki sıklığı içinde mühteşemmmm!!! Begüm Şen eski kısa saçlarıyla daha iyiydi bence saçlarını kısa kullanmalı. Pelincim ayrıca bişeyi çok merak ediyorum biraz garip olucak ama Siren Ertanın ayaklarına dikkat ettiniz mi hiç boyu kısa olmasına rağmen çok byük göüküyor uzun zamandır dikkatimi çekiyor acaba kaç numara giyiyor :)

    YanıtlaSil
  3. Başlığı görünce dedimki kesin Siren burdadır ve gördümki yine en güzel haliyle , yine bayıldım kendisine ayrıca yanında eşininde zarifliğini gözardı etmemek gerektiğini düşünüyorum. kendi tasarımıyla kombinlediği kıyafeti muhteşem olmuş...
    İkinci olarakda son günlerde daha da beğenerek takip ettiğim Derin Mermerci yine en şık haliyle burada ve son olarakda Ronit Gülcan.Kendisi yine herzamanki gibi çok hoş ve zarif.

    YanıtlaSil
  4. Derin Mermerci yüzüne özellikle ağız-dudak bölgesiye birşeyler mi yaptırmış? Bir farklılık var gibi geldi gözüme. Sanki ağzını kapatmakta zorlanmış gibi.

    YanıtlaSil
  5. pelincim keşke ilk olarak derin mermerciyi koymasaydın onun eşsiz güzelliği ve şıklığından sonra diğer kişiler gözüme hiç şık gelmedi.Derin Mermerci tek kelimeyle mükemmelllll...

    YanıtlaSil
  6. hakikaten bu neşıklık birbirinden şık hepsi :) ama derin mermercinin makyajına bittim fondötene bulanmış surat görmekten nefret ediyorum:( bu makyajı çok taze görünüyor, tebrik ederim. ama derin mermercide kırmızı halıda cesur olamıyor hep siyah giyiyor tamam dümdüz siyah elbiseyi bile kombinleyemeyen insanlar var ama yine de yaşına göre daha cesur olsa gerçekten bu kız şık derim ama şu an değil :)

    YanıtlaSil
  7. Gercekten inanilmaz guzel olmuslar. Kiyafet olarak 1 Derin Mermerci 2 Ronit Gulcan. Mukemmel gorunuyorlar. Ronit Gulcan'in dekoltesi daha guzel gorunemezdi heralde.

    Makyaj olaraksa 1 Ronit Gulcan 2 Siren Ertan. Genc modern ve havali makyaj dersi verebilirler herkese.

    Cok guzel bir post olmus Pelin gozumuzu gonlumuzu actin :)

    YanıtlaSil
  8. derin harika ama ya makyajdan yada suratına hafif bir dolgu enjekte etmiş gecen ki fotografa dikkatli bakarsanız hiç böyle dğil suratı ama harika siren ertan asil ronit gülcan herzmanki gibi hoş ronitle derin çok şıklar bence__________

    YanıtlaSil
  9. Derin Mermerci'nin clutch ının markasını bulabilirmiyiz acaba Pelin?
    Keşke herkes böyle doğal makyaj yapsa ,biz Türk lerde abartı makyajın esirliğinden çıkıp doğal makyajın güzelliğini Derin Mermerci gibi keşfetsek .

    YanıtlaSil
  10. Derin Mermerci kıyafeti ve aksesuarlarının yanı sıra yüz ifadesi, duruşu ve fotoğrafın arka planıyla da çok etkileyici bir görüntü yakalamış. Gerçekten nefes kesici!

    YanıtlaSil
  11. Derin Mermerci cok genc bir kadin yuzune bu kadar dolgu yaptirmasina gerek varmi??? Onun disinda elbise sac makyaj cok guzel. Ama bu yasta gercekten yazik ediyor yuzuyle bu kadar oyniyarak.Siren Ertanda hic ama hicbir ozellik goremedim. Ronit Gulcan seker gibi olmus.

    YanıtlaSil
  12. Derin MUHTESEM!!

    http://fashiononboard.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. fn_kn derin m'nin cesur olmadığını söylemiş. emilio pucci yeşil elbiseyi görmedi herhalde

    YanıtlaSil
  14. Derinin yaninda diger isimlere sik diyemeyecegim turkiyenin en buyuleyici kadini

    YanıtlaSil
  15. resimleri görür görmez ohaaaaa yuhhhh dedim. kesinlikle çok güzel görünüyorlar.
    derin mermerci nin saçları süper olmuş. ilk defa tasma bir kolyeyi beğendim ve birine bu kadar çok yakıştırdım. 90 lardaki en iğrenç moda trendelerinden briiydi ama valla çok kaliteli ve hoş durmuş. demek ki bunu sunma şekli en berbat bir şeyi bile baş tacı yaptırabiliyormuş.

    sevgili pelin sayende sevmediklerimizi beğenmediklerimizi sever beğenir olduk. bence bu site bizler ve sosyeteye mensup kişiler arasında güzel bir köprü oldu. onların bize bizim onlara kattığımız güzel şeyler oluyor. kendi adıma teşekkür ederim. ve senden de çok şey öğrendik. sağol varol diyeyim:)

    siren ertan da muhteşem görünüyor saçı o sade ama çok güzel makyajıyla çok klas görünüyor. sanırım siren ertan yaşsız dönemlerini yakaladı artık.

    begüm şen e aşık oldum ona elbisesine öldüm bittim valla. ne desem yetersiz kalcak bence.

    ronit gülcan dekoltenin kalitelisini bize sunmuş. bu herkesin harcı değil. çok şık ve çok kaliteli.


    bir davet verecek olsam bu 4 ismide bu kıyafetleriyle davetimin baş misafirleri olarak ağırlardım:)

    YanıtlaSil
  16. Derin Mermerci'nin yüzünde kesin botox ya da dolgu var ama yine de Muh-te-şem!! Ronit Gülcan'ın kıyafeti de harika ve acayip cool duruyor.

    b-lure.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. bende gamze ile aynı fikirdeyim derinden sonra diğerleri çok pasif kaldılar..derin tek kelimeyle yıkılanzi :)
    sevgiler
    selin

    YanıtlaSil
  18. Derin Mermerci çok şık ve hoş olmuş ama ben sizler kadar çok beğenemedim. Siren Ertan'a ise bayıldım. Dior ceketi yakışmış e kombin ve makyaj güzel taşıyan da bir o kadar güzel ne diyelim artık :)
    Begüm şen'in makyajına küpelerine ve saçına bayıldım! ama Boyundan aşağısı ıhı. Elbisesinin rengi hoşuma gitmedi. Valentino'nun bazen aşırıya kaçan cici bici küçük kız stili kelebek kurdelelerinden haz etmiyorum.
    Ronit Gülcan dekolteyi çok çok başarılı taşımış.

    YanıtlaSil
  19. resimler sahane, tesekkurler.

    Derin Mermercinin makyajinda buruna kucuk gozuksun diye yapilan kemige acik ton, hemen etrafina koyu ton fondoten cok gozume batti, makyaji begenemedim bu yuzden. ama geri kalan hersey cuk olmus. SUPER.

    Siren Ertanin yasina yas kattigi yeni bir kombin olmus diyorum. Neden babanem gibi giyiniyor annemden genc biri anlamis degilim.

    Begum Sen'in yasina, kemik yapisi ve maskulen yuz hatlarina fiyonklu prenses elbisesi pek olmamis bence.

    Ronit Gulcani KUSURSUZ buldum. Cok cok begendim, hasetimden catlayabilirim.

    YanıtlaSil
  20. bi dakka derin bi nefes aldım...bırakamıyorum göbeğim çıkar diye ama bu kadnları gördükten sonra söylenebilicek söz yok fazla galiba..

    derin mermerci bana sadece bi kadın bu kadarmı güzel gözükür dedirtebildi..gerçekten güzel.begüm şen:saçının rengini değiştirmediği sürece benim için ıhhh..bence derin mermerciden kuaförünün numarasını falan istesin..

    siren ertan çarmıklı:hayatımda ismiyle bu kadar örtüşen bi kadın görmedim..o uzun boyun..avi gri arası gözler..su gibi bi güzellik...nefesi aldım geri veremiyorum

    veeeeeeeee ronit gülcan:kendisi jennifer aniston misali bence daha önce bu kadar güzel dekolte taşıyan bi kadın gördüğümü hatırlamıyorum..o gözleri bence bi adama herşeyi yaptırabilir dercesine mavi ve derin.allahım sen koru!!

    evet nefesimi geri verdim pijamalarım göbeğim ve manikürsüz tırnaklarımla blogunu daha fazla işgal etmiyim diyorum..keza biraz yazık oluyor :D sevgilerimle...emel.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba,
    Derin Mermerci : Fena degil eh iste. Sizler kadar begenmedim. Bence sadece fotograf guzel. Ne makyajinda ne kiyafetinde extra bir guzellik goremedim.
    Begum Sen : Su gibi olmus, bayildim. Keske sac rengini degistirse...
    Siren Ertan : Artik oturmus bir tarzi ve guzelligi var, yanlis yaptigini pek gormedim..
    Ronit Gulcan : Elbise guzel, ama cantayi fazla buldum ben de..

    YanıtlaSil
  22. Derin Mermerci'nin kusursuz guzelligine asik oldumm..Saci ve Makyaji gercekten son zamanlarin en iyisi tek kelimeyle kusursuz. Ve Hakan Yildirim da ona en cok yakisan Turk tasarimcilarin basinda geliyor..Bence kadinlarin vucudunu en iyi gosterebilen turkiyenin en top modacisi..

    http://www.ilkemozturk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. evet bende sizin gbii düşünüyorum. mutlaka yüzüne bir destek uygulamış. bir aralar yanaklar çok şişti fena görünüyordu. ama son zamanlarda gayet güzel görünüyor. öenmli olanda bu zaten. bana hiç ağzı kapanmıyormuş gibi gelmedi açıkçası.

    emelcim geberdim yine yorumunu okurken. yalnız değilsin şekerim. dedimya evvelden bu güzellikleri gördümmü bana en iyi gelen spa oluyor. atıyorum kendimi keseye hamama masaja valla en azından ruhumu rahatlatıyorum :)

    YanıtlaSil
  24. Valla size ne diyim bilemiyorum ben bile ne biliyim Tom Ford bir takım, Marni her hangi bir şey vb. vb. görünce üstümdeki zara pijamalara bakıp kasvet haline düşüyor isem sizi düşünemem bile :D
    Bu durumda aynen SPA veya en son aldığınız luxury goodlar ile fantazi en iyileri galiba. Ha biraz da damak tadı işinizi görebilir.. :D

    YanıtlaSil
  25. derin mermerci emilio pucci katillerinden biriydi. sanık olarak yargılandı bu resimle iyi halden yırttı :))) bu kadar kapalı giyinip , seksi olabilmesi zaten olayı bitiriyoo.

    YanıtlaSil
  26. EvrimKuzey05 Nisan, 2012

    Ronit Gülcan ın elbısesındekı o cep detayı var ya.. mest oldum nıyeyse. Ronıt Gulcan bastan asagı enfes gorunuyor..

    Derin Mermerci nin makyajı cok hosuma gıttı.

    Begum Sen ı hıc begenmedım.

    Bır de Pelin.. bu ne guzel posttur boyle yaa.. fotograflar, yorumlar yıne kusursuz.Kocaman sarılıyorum sana..

    YanıtlaSil
  27. evrimcim teşekkür ederim. bende seni kocaman kucaklıyorum :)

    YanıtlaSil
  28. Ronit GULCAN BANA cok karizmatik geliyor. Cok begeniyorum onu..

    YanıtlaSil
  29. Mermerci kadinlari icin kelimeler kifayetsiz kaliyor.O derece klaslar..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.