90- Kim Daha ŞIK ?

 


Emilio Pucci 'nin 2012 İlkbahar-Yaz koleksiyonu tanınmış simaların üzerinde görülmeye başlandı bile.

İlk Beyza Aslan ile başladık ve Nadya Koçak ile devam ediyoruz. Üstünde koleksiyonun en iddialı parçalarından birini görüyorsunuz.



Bu elbiseyi daha önce Nicole Richie 'nin üstünde görmüştüm ve gördüğümden hiç memnun kalmamıştım. Son günlerde Hollywood ünlüleri içinde ki en felaket saç modeliyle fazla kokoş fazla süslü fazla da fazla işte.

Nadya Koçak 'a baktığımda ise üstündekinin sıradan bir elbiseden farkı yok gibi. Özel parçalar ahım şahım hakkıyla taşınmalı diye düşündüğüm için Nadya Koçak 'ın görüntüsünü beğendiğimi söylemek çok zor. Bu elbise için uygun ne saç modeline ne makyaja ne de havaya sahip.

Nicole Richie fazla abanmış Nadya Koçak ise hiç uğraşmamış. Ama madem birini seçmek durumundayım o zaman albenili taşıyışıyla Nicole Richie derim.




Share

Yorumlar

  1. Nicole tabii ki :) Nadya'da sanki hamile havası katmış

    gülnihan

    YanıtlaSil
  2. Nadya Kocak elbiseyi hicbir sekilde tasiyamamis, hamile gorunuyor bilemiyorum oyle mi. Saclari da cok yasli bir model.

    YanıtlaSil
  3. Nicolle gitti oyum. N. Kocakta begenmedim

    YanıtlaSil
  4. Daha öncede yazmıştım zaten Nicole muhteşem görünüyor. Özellikle saç seçimine değinmiştim saçları tepeden toplamak kısa boylular için avantajdır. Boyun daha uzun durmasını sağlayan hilelerden biridir. Bu saçı başkası yapsa kabul edemezdim ama Nicole için geçerli bir sebebi var. Yine yazdıklarımı yazıyorum belinde olan fiyonk detayını çıkarttırması yaşına uygun bir hale gelmesini sağlamış. Tüm bu doğru seçimlerin ynında Nadya Koçak benim için tamamen hatalıdır. Saç modeli çok klasik ve fiyonk detayı kesinlikle yaşına uygun değil. Bu elbise 20'lerin elbisesidir. Yaşına fiziğine uygun hale getirdiği için oyum açık ara farkla Nicole'den yanadır.

    YanıtlaSil
  5. bu sefer oy kullanmadim, her ikisinide begenmedim, elbisenin rengi cok basit, kesimi ise cok sacma. Önu kisa arkasi uzun, sacmalik yani.

    Selin

    YanıtlaSil
  6. Ben Nicole Richie'yi beğenemedim. Vücudu güzel bir Kardashian gibi göründü gözüme. Evet ama vücuduna çok iyi gitmiş elbise o tamamen ayrı.
    Nadya Koçak'ı da beğenmedim göğüs kısmı tahta gibi kalmış. elbisenin havası kaçmış. daha sade tamam ama saçı da makyajı da beğenmedim.
    Ben oysuzum yani ikiside hayır benim için.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.