3 Ağustos 2012 Cuma

98- Kim Daha ŞIK ?

 


Son postum Christian Dior Couture hakkındaydı yine Dior 'dan devam ediyoruz. Son koleksiyonundan 3 parça dünyaca ünlü isimler tarafından giyildi bile. Dün Jessica Biel 'in kıyafeti taşıyışını beğenmediğimi etraflıca ele almıştım. Bugün Dior Couture giyenlere Marion Cotillard ve Rachel Weisz 'ı da ekliyorum.



Bu koleksiyondaki vintage görünümlü modern kesimler çok çarpıcı. Kara kuru iskelet görünümlü kadınlar yerine kıvrımlı, hatlı fitler için ideal bir koleksiyon.

Mesela Marion Cotillard. Kıyafeti çok yakışmış. Riskli etek boyu şahane durmuş. Saçının modeli ve makyajı kıyafetiyle dört dörtlük bir tamamlayıcı olmuş. Düşük straples dekolte güzel durmuş. Fakat aynı renklerdeki çanta ve ayakkabısını sevdiğimi söyleyemem. İkisinden biri siyah olsaydı çok daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Jessica Biel gibi takı kurbanı olmadığını görmek sevindirici.



Geçelim Rachel Weisz 'a. Bu üçlü arasında favori ismim. Elbisenin riskli dekoltesini mükemmel taşımış. Boyun ve omuzlarının güzelliğine hayran kaldım. Minik fiyonklu Christian Louboutin 'leri seçerek kıyafetine eğlencelik bir hava katmış. Ben olsaydım bunu seçmezdim ama kötü durduğunu söylersem çarpılırım :) Marion gibi saç modeli kusursuz. Kırmızı tonlarındaki ruju en güzel seçim. Tek bir pırlanta bilezikle takı işini en doğru şekilde halletmiş.



Tabi sırada sizin kararınız var. Bakalım farklı mı düşünüyoruz :)




Share

9 yorum:

  1. Acaba etek boyları bu yılın moda habercisi mı?

    YanıtlaSil
  2. Ben Marion'un giydigi elbisenin kendini begenemedim zaten. Dedigin gibi kirmizi aksesuarlar yerine de siyah tercih ederdim. Rachel Weisz inanilmaz gorunuyor. Elbise zaten cok guzel, tasiyisi da kusursuz.

    YanıtlaSil
  3. tartışmasız direk Rachel abla :D
    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. tabiiki Rachel Weisz. Sade şıklığa bayılıyorum...

    YanıtlaSil
  5. Marion diyorum. Kirmizi ayakkabi secmese olabilirdi Ama genelinde cesur ve farkli bir tercih. Sac ve tarziyla kendine yakistirmis.

    YanıtlaSil
  6. Evveeet, hani Jessica Biel'i saymıyorduk ablacım ;)

    Marion Cotillard ise güzel taşımış potluk falan göremiyorum ben :) Vücuduna çok yakışmış gerçekten. Hele o etek boyunu yakıştırması ile gözüme girdiii :) Ama olmayan yönlere gelirsek, her şeyden öte o clutchdan hiç hoşlanmadım nefret ettim, bir de makyajda o ruj rengi irite etti beni çok. O ikisini atarsak ayakkabılar fena değil bence cesurca ve dozajında olurdu bence. Dediğim gibi ruj değişse, belki daha koyu diyeceğim de o zaman ayakkabı sırıtır neyse bir de clutch olmasa dört dörtlük olurmuş bence...

    Ben Rachel Weisz'ı da pek beğenmedim doğrusu... Elbiseyi güzel taşımış ama hem o CL hem de Charlotte Olmypia Domino Pandora çok eğlenecli bir hava katmaya çalışmış ama elbise en fazla birini kaldırırdı bence. yok beğenmedim...

    Pembe olan aynı renk bir custom Jimmy Choo Alicia ile stil sahibi durabilir bence veya ayağına nude bir peep toe ve küçük inci küpeler mesela.

    İkinciye ise nude Pigalle ve Charlotte Olmpia Pandora olabilir bence. Veya siyah bir Pigalle ve koyu kırmızı ruj olabilir bence.

    Son siyah ise simple siyah pigalle ve kırmızı ruj bence.

    Ben olsam böyle yapardım, ama tabi beğenip beğenmemel size kalmış :)

    YanıtlaSil
  7. Bir de ben hiç birini çok beğenmedim ama illa birini seçeceksem Marion Cotillard derim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok bölük pörçük oldu ama arkada, Front Row'da Anna'yı gördüüm :)

    YanıtlaSil
  9. Marion Cotillard ve Rachel Weisz arasında çok gidip geldim ama Rachel Weisz çok çok daha güzel görünüyor.

    http://fulden-kumsal.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails