GUCCI 2011-12 REKLAM FİLMİ




2011-12 Sonbahar-Kış sezonunun neredeyse bütün markalarının reklam filmlerini seyrettim. Ve sonuçta sadece ama sadece bir tanesine vuruldum. GUCCI !

Reklam artık kendilerini bile aşmış ikiliden Mert&Marcus 'dan. Roma 'nın müthiş atmosferinde Abbey Lee Kershaw, Joan Smalls, Sigrid Agren, Emily Baker ve Lenz von Johnston.

Lüks moda kavramı en güzel ve en artistik şekilde işlenmiş. Neredeyse koleksiyonun her bir parçasına yer verilmiş. Işık, gölge ve müzik o denli etkileyici ki eminim 1 kere seyretmekle kalmayacaksınız..

Birde müzik kimindir bilen varsa bir zahmet paylaşıversin :)

İyi seyirler !



Yorumlar

  1. steven meisel'in his kind of woman'ını akla getirdi . Tek kelimeyle muhteşem . Kıyafetler, casting, ışık kusursuz. Pelin hanım buarada lanvin videosunuda koymalısınız cok funky bir çalışma çıkmış ortaya . Sevgiler Beliz

    YanıtlaSil
  2. Ben pek beğenmedim doğrusu güzel kadınlar,çıplaklık,erkekler,seksi olmak,kırmızı dudaklar,uçuşan etekler,ve niceleri parfüm reklamı gibi jeen reklamı gibi bişey.Öyle vurulmadım yani elbette kişisel görüşüm bu.Ama birkerede hafif toplu bir bayan oynayamaz mı şu reklamlarda!!Olamaz değilmi hep seksilik olmak zorunda böyle bir tılsım karanlık büyü olmak zorunda.Daha farklı olabilirdi.

    YanıtlaSil
  3. aman tanrım harika birşey bu. yeminle en az 20 kez seyretmişimdir. kışkırtıcı ve seksi. mert alaş ile ne kadar gurur duysak azdır.

    YanıtlaSil
  4. Pelin cok guzel katiliyorum sana ama bu tip calishmalar hep olmushdur, asil beni bu sezon gulmekden olduren chooook beyendiyim Lanvin ad-si bilmem izledinmi. Bence Elbaz muhteshem adam))

    YanıtlaSil
  5. Ne bilim banada koskoca Elbaz'in o halleri cok tuhaf geldi. Sevemedim sevdigini :)

    YanıtlaSil
  6. chanel shade parade reklam filmini izleyin bence harika:)

    YanıtlaSil
  7. eleştirmek için eleştirmiyorum yıllar once mert alaşın yaptıgı bır cekımın ışıgı ile birebir aynı mert and marcus bana kendini cok tekrar edıyor hep aynı tarzda ısıkta pozda konsepte fotolar cekıyor gibi gelıyor

    YanıtlaSil
  8. elbette eleştirebilirsiniz zaten amaç bu. illa benim beğendiğimi beğenmek zorunda da değilsiniz. farklı ve samimi fikirleri duymak hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
  9. zaten abbey lee ye bayılıyorum müthiş olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Tek kelimeyle harika! Ayrica sevgili Pelin, moda hissiyatin gercekten sapka cikartilasi :)

    Sevgiler,
    Ruya

    http://fashiononboard.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Sahsen ben de lanvininkini daha cok beğendim.Gucci ninki her daim gördüğümüz reklamlardan gibi geldi bana. Cok guzel cekimler cok güzel kizlar ama hep aynı tema ve aynı sıkıcılık.

    YanıtlaSil
  12. Benden once yazan son adsiza kesinlikle katiliyorum.Benimde soylemek istediym oydu)) Bu super olmush ama her zaman gordugumuz bishey.Lanvin degishik ve eylenceli.Tabi tum fikirlere saygi duyuyorum)

    YanıtlaSil
  13. gucci'yi sevmedim fazlasıyla bilindik temalar. Lanvin bu sezon yine harika ad'in sonunda Elbaz çok şirin bana batman'deki pengueni hatırlattı.

    YanıtlaSil
  14. mert&marcus hep aynı seyler cekıyor diye eleştirmiştim onceki yorumda ve karşıma bu cıkınca yanılmadığımı anladım:)
    http://www.fashr.com/taxonomy/term/299

    YanıtlaSil
  15. Evet benzerlik cok acik ortada. Ama ben videoyu cok begendim elimde degil :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.