2012 Paris Moda Haftası - CHANEL

 
Bir sanat eseri daha. Podyum inanılmaz güzellikte. Belli ki Karl Lagerfeld bu sezon koleksiyonunda yaratıcılık anlamında hiçbir sıkıntı çekmemiş. O kadar fazla model ve çeşit var ki bir süre sonra başınız dönebilir. Tasarımcıların 20 parçayı bile zor çıkarabildiği bu dönemde Karl Lagerfeld için ciddi anlamda coşmuş diyebiliriz :)



Sizi bilmem ama Paris Moda Haftası dendimi benim aklıma anında John Galliano ve Dior gelirdi. Galliano, Paris Moda Haftası'nın liderliğini uzun zaman elinde tuttu. Artık Galliano yok ve ben yeni kralım dercesine bir gövde gösterisi sunmuş sevgili Kaiser Karl.

Lakin, koleksiyon beni bir Louis Vuitton kadar etkilemedi. Evet her tarzda kadına hitap ettiği ortada ama birçok parçada kendini tekrarladığını rahatlıkla görebiliriz. Beyaz ve kirli beyaz yine ana renkler. Klasik tipik bir Chanel koleksiyonu. Ne bir fazla ne bir eksik.

Bu koleksiyonda en çok payet ceketleri beğendim..Favorim ise 4'33'' de ki duman grisi etek ve payetli üst.Tek bir parçamı anlamadım ama 2 parçada olsa şahane bir eser.

Sesi ve yorumuyla insanı başka alemlere götüren Florence Welch için ne denir ki ? İki ismin uyumu ortada.

Biliyorum ne gereği var ama söylemesem olmaz. Böyle defileleri gördükçe IFW için hala yürümeye çalışan 10 aylık bebek diyebiliriz.

Kişisel Notum : 7


Share


Yorumlar

  1. of allahım ben insanlara beğenmediğimi yıllardır aynı şeyleri görmekten sıkıldığımı söylüyorum kimse bana inanmıyo pelin sen söyle lütfen fikrini..tabiki bi chanel mucizesi var ortada hepte kalıcak ama ben inci görmekten falan bıktım yani yenilik fena olmazmı chanel e??

    YanıtlaSil
  2. Bayildim ,daha önceleri agir gelirdi bana 3,4 parca begenirdim olabilir diye fakat bu sefer daha genc bir cizgi klasik cizgisiyle zamani harmanlamis sanki.

    YanıtlaSil
  3. defile alanına kuşbakışı bakınca başım döndü sayısız davetli, çok zor bir koreografi, defile sonunda mankenlerin topluca yürüyüşleri olimpiyat açılışlarını hatırlattı, umarım bir gün ülkemizde de böyle muazzam defileler görürüz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.