OSCAR PARTİLERİ - III

 


Nicole Kidman ın parti resimlerinden kıyafeti belli olmuyordu. O yüzden törenden koymak zorunda kaldım. Beklenildiği gibi bir başka L'Wren Scott imzalı kıyafetiyle her zamanki zerafetinde.



Sharon Stone un Christian Dior imzalı kıyafeti çok hoş. Ne yazık ki kıyafet, göğüs dekoltesine önlem alınmaması yüzünden yanlış kullanılmış.



Kate Beckinsale in J.Mendel imzalı kıyafeti çok hoş. Mücevherleri, saçı ve makyajı tam Oscara yakışan bir şaşalıkta.



Halle Berry Marchesa kıyafetiyle ışıltılı bir şıklıkta.



Jessica Biel in törene giydiği Prada kıyafetide beğenmemiştim partiye giydiği fuşya rengi Oscar de la Renta kıyafetide.



Reese Witherspoon un Rodarte marka kıyafetini beğenmedim. Zorlu ikili siyah ve mavi bu sefer Resee ye gitmemiş.

Yorumlar

  1. Kıyafetler harika.
    Çok güzeller ben hepsini beğendim.
    Birde yakışmış yani.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Siteniz cok guzel ancak internet sitesinde yazi yaziyorsaniz Turkce de ekler ne zaman bitisik, ne zaman ayri yazilir ogrenmenizi tavsiye ediyorum. Siteniz ciddi yazim yanlislariyla dolu.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim beğendiğin için. imlaya gelince haklısın. uzun zaman avrupa da yaşamanın acı sonucu. önemli olan düşüncelerimi doğru şekilde ifade etmem diye düşünüyorum. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Kate minik bir kupe takmaliydi. Hale ise kisa sacin kadini, lutfen uzatmasin sacini...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.