ANNA WINTOUR SORUNSALI

 
Türk medyasında son günlerin en popüler konusu "yerli Anna Wintour kim olacak?" . Tüm arkadaş toplantılarında, ajans görüşmelerinde, casting toplantılarında, partilerde tek konu bu arkadaşlar. Konu ülke sınırlarını bile aşmış taa Paris de ki Türkler arasında bile konuşuluyor. Çünkü bu koltuğu kapmak için öyle bir yarış başlamış ki artık CV ler Doğuş a değil direk Condé Nast a gidiyormuş. Zaten önümüzdeki haftalarda Condé Nast yetkilileri sırf yayın yönetmenini bulmak için Türkiye ye gelecekler. Şu ana kadar en kuvvetli aday Ece Sükan. Bir de Alem dergisinin yayın yönetmeni Berna Erten in adı geçmekte.

Benim kişisel düşünceme gelirsek. Modanın İncili sayılan Vogue un yayın yönetmeni olmak elbette ki büyük bir prestij. Lakin Türkiye Vogue hiç de kulağıma hoş gelmiyor artık. Haber ilk çıktığında çok sevindim ama günler geçtikçe Vogue bizim neyimize düşüncesi daha ağır basmaya başladı. Henüz önemli bir Hollywood gecesinde A-List ismi giydirebilmiş modacımız yok, dünyaca ünlü bir moda markamız yok, dünyaca tanınan bir ünlümüz bile yokken Vogue Türkiye ye gelse ne yazar. Elin Hintlisi bile bir moda akımı yaratırken bizim şu ana kadar öncüsü olduğumuz tek bir akım dahi yok. Eminim bu da Elle ve Harper's Bazaar gibi Amerikan yada İngiliz versiyonundaki moda çekimlerini copy/past yapacak. Araya parayı veren düdüğü çalar misali popüler restorant/bar konuları, kendini ikon sanan rüküşlerle röpörtaj, seyahat sayfaları derken işte size o heyecanla beklediğimiz Türkiye Vogue ! Heyyyy Yaşasııınn :))

Yorumlar

  1. aynen ole olcak pelincim....

    YanıtlaSil
  2. oyle son derece katiliyorumkii, ustune ekleyecek birsey bulamiyorum!!! sevan bicakci ve gilan'in mucevherleri haricinde (ki bunlar da ayri kulvarlar zaten)herhangi bir A-list'i kendisinin mudavimi yapamadi herhangi bir Turk modaci. Erdem'den umutluyum ama umut ede ede 2008e geldik, copy-paste bir Vogue TRdense yine paraciklari dokup UK ve US olanini almak durumunda kalmayiz insalla. VOGUE'un goz alici ve inanilmaz editoryallerine ne demeli, o derece iyi styling yapan da yok bence maalesef TRde, cok mu karamsarim ne!

    YanıtlaSil
  3. şekerim daha üstüne ne denirki kesinlikle aynı düşünüyoruz. ayrıca ben bu koltuğa tr den kimseyide yakıştıramıyorum. ece sükan kim yahu. hani vogue vintage olsa anlarım :)

    selin

    YanıtlaSil
  4. styleboom bende de aynı karamsarlık var. fazla ümitli değilim açıkçası.

    selin vogue vintage ince esprine bayıldım. gerçektende ece sükan ın branşı sadece vintage gibi. 5 kelimesinden dördü vintage mazallah :))

    YanıtlaSil
  5. Herkese katılıyorum, Vogue'un içini dolduracak hiç bir artımız yok, çıkmasını ben de istemiyorum, çıkarsa da muhtemelen 1. sayıyı alıp ne yapmışlar diye bakarım, sonra Vogue Paris, US, British Vogue'a devam. Bakınız In Style,sadece dizi oyuncularını konu etmelerinden gına geldi bana, izlemiyorum yerli dizi kardeşim, zaten artık almıyorum da :))

    YanıtlaSil
  6. aa ben instyle seviyorum yaa. alıştım çok.

    vogue'a gelince, bence vogue değil çoğu şey için bizim neyimize diyorum bazen ama burnu havada sanmasınlar diye susuyorum:)

    türkiye vogue ediyörü olmak çook büyük bir prestij, ama aklıma highlight bir isim gelmiyor. ece sükan'ı beğenen ve takdir eden biriyim ama vogue'da görmüyorum onu nedense.

    YanıtlaSil
  7. al bide benden seda..bende kimseyi yakıştıramıyorym bi türlü

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.