5 Mayıs 2009 Salı

KOSTÜM ENSTİTÜ GALA - 1

 
Geleneksel Kostüm Enstitüsü Galası dün gece Metropolitan müzesinde gerçekleşti. Moda dünyasının Oscar gecesi olan galanın bu seneki ev sahipleri Kate Moss, Justin Timberlake ve Anna Wintour idi. Gecenin ana teması " İlham veren Modeller ". Tabi tema bu olunca doğal olarak tüm gözler eski ve yeni modellerin kırmızı halıda salınmasıydı. Naomi Campbell, Linda Evangelisya, Christy Turlington ve Stephanie Seymour un gecede olmamasına çok üzüldüm. Sadece top modeller değil bir çok modacının eksikliğide geceye gölge düşürdü.



Kate Moss Marc Jacobs ile. Metalik renkli kıyafetiyle 80 lerdeki Hanedan dizisinden fırlamış gibi. İşte asıl türban dedikleri Kate in kafasındaki. Bizde ki sıkmabaş stiline türban demiyorlarmı deli ediyorlar beni. Kate herkesin beğenmiyeceği bir seçim yapmış ama ben kıyafeti çok yakıştırdım. E malum söz konusu olan Kate Moss olunca yakışmayacak birşey bulmakta zor :)



Justin Timberlake ve Jessica Biel. Bu çiftin hiçbir kırmızı halı duruşlarını beğenmiyorum. Jessica Atelier Versace kırmızı tuvalete yakışmamış. Justin ise gözlükleriyle komik.



Madonna nın üstünde komedi ötesi bir Louis Vuitton. Madonna evden çıkarken aynaya bakmayanlardan. Bir kıyafet ancak bu kadar kötü olabilir. Elle tutulacak hiçbir tarafı yok.



Tamam anladık omuzlar bu sene vücudumuzun en moda yeri. Ama bu kadarda abartılmaz ki. Rihanna tek bir parçasını bile sevmediğim Dolce&Gabbana nın sonbahar koleksiyonundan bir takımla. İnsanın bakarken gözünü bozacak kadar kötü bir görüntü.



Heidi Klum o her zamanki şaşalı görüntüsünden bu sefer uzaklaşmış. Malum hamilelik diyeceğim ama J.Mendel imzalı navy renkli tül kıyafetin içinde olduğundan daha fazla hamile görünmüş. Aksesuar kullanma konusunda beğendiğim isimlerden olan Heidi nin bu sefer bizlere hiç bir tüyo vermemesi kötü olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails