BAZILARI SARIŞINLIĞA MAHKUMDUR

 
Scarlett Johansson'ın zaman zaman sarışınlıktan kumrallığa geçmesine alıştım. Sarışınken sahip olduğu enerji ve canlılığa kumralken sahip olamıyor. Yüzünün güzelliği işi kurtarır gibi gözüksede sarışın haliyle karşılaştırılamaz bile.

Scarlett Johansson yetmezmiş gibi birde başıma Katherine Heigl çıktı. Grey's Anatomy'nin başarılı yıldızı son filminin galasında karşmıza kumral saçlarla çıktı. Bir sonraki filmi içinmi bilemem ama sarışın hali ne kadar dikkat çekici ve hoşsa, kumral haliylede bir o kadar sıradan görünüyor.

Ben ikisinede sarışınlıktan vazgeçmemesini tavsiye ederdim. Ya siz ?

Yorumlar

  1. bencede kesinlikle ikiside sarışın kalmalı! :)

    YanıtlaSil
  2. sana katılıyorum cnm bazıları sarışın kalmaya mahkum cidden ;)

    YanıtlaSil
  3. türklerden şebnem dönmez de bu gruba dahil bence...

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle sarışınlık daha çok yakışıyor bher ikisinede...

    YanıtlaSil
  5. evet evet şebnem dönmez iyi bir tespit. tüm havasını öldürüyo kumrallıkla.

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle katılıyorum. bende ömür boyu sarışınlığa mahkum bi insanım.

    YanıtlaSil
  7. sanırım ben de sarışınlığa mahkumum, zaten kendimi bildim bileli sarışınım, bazen sapsarı oluyorum bazen biraz daha koyu ama hep sarışın. Kumral kendimi çok sıradan hissediyorum, çok istememe ve acaip sıkılmama rağmen kahveye dönemiyorum. Kocam her ne kadar kızıl sana çok yakışıyor dese de kızıl aşırı bakım istiyor ve sıkılıp sarıya döndürmesi bir hayli problem oluyor.
    Buarada ikisi de sarı saça devam etmeli, hiç şanslarını zorlamasınlar.

    YanıtlaSil
  8. sen bakma kocalara şekerim :) benimkinede kalırsa kumral olmalıymışım. hadi ordan :)) bi şekilde havamızı cakamızı söndürmek istiyolar sinsi sinsi..ama yemezler :))

    sana yazmıştım ztn saçlarının güzelliğini. sakın değiştirme. bu konuda inan en doğruyu hemcinsler söyler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.