TUHAF BİR TAKINTI !!

 
Chanel'in yeni çanta serisi Coco Cocoon reklamlarına en nihayet kavuştuk. Kavuştuk kavuşmasına ama Kaiser'in Lilly Allen takıntısını anlamam mümkün değil. İnsan, hiçbir estetik zerafete sahip olmayan, sıradan bir yüze ve tipe sahip, demeçleriyle şizofrenleri andıran bu şarkıcıyı neden kullanmak ister ki ? Yani bu işin tek sırrı tüm çantalarının Chanel olup ortalarda salınmakmı yoksa..

Çantalara gelirsek..Öyle ağzımı sulandıracak bir modele rastlamadım. Hatta ilk resimdeki çanta Givency Nightingale'i andırdı. Diğer modeller bakalım adrenalimi yükseltecek mi ?

Yorumlar

  1. ilk resimdeki canta Moncler 'in cantalarina benziyor , en azindan stil ayni!

    YanıtlaSil
  2. evet gözde güzel yakaladın. modeller bir yana kullandıkları materyalde çok benziyor.

    YanıtlaSil
  3. Sanırım okuyucularınla aranda telepatik bir bağ var Pelin. :) Son günlerde neredeyse tüm yabancı ünlülerin kollarını süsleyen bir chanel çanta var. Görür görmez aşık oldum. Modelin adını bilmiyorum. Dahası son koleksiyona ait olduğundan bile emin değilim. Tek bildiğim çok pahalı olduğu ve bu öğrenci bütçemle bana ancak rüyamda nasip olacağı. :) Ama çok güzel bir şey ya. Hem klasik hem gösterişli.

    derya

    Umarım link vererek hata yapmıyorum. :)

    http://www.pursepage.com/wp-content/uploads/2007/05/nicole_richiechanelpeople.jpg

    YanıtlaSil
  4. deryacım o çanta klasiklerin klasiği nam-ı değer 2.55 jumbo. canım aşermiş gibi çekti kendilerini. çok güzel çoookk :)

    YanıtlaSil
  5. pelincim, sana katılıyorum.
    heyecan uyandıracak model olmaktan çok uzak bunlar bence de.

    ayrıca lily allen gibi bir zırtapozu da hiç chanel'in yüzü olmaya yakıştıramadım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.