GIZIA - Tuğçe Kazaz

 
Tuğçe Kazaz 1 yıl ara verdiği Gizia modelliğine yeniden geri döndü.



Bugün başlayacak olan İstanbul Moda Günleri kapsamında cumartesi günü yapılacak olan Gizia defilesi öncesi kendisini Gizia'nın yeni sezon ürünleriyle görüyoruz.



Tuğçe her zamanki müthiş fiziğiyle Türkiye'nin en iyi mankenlerinden biri olduğunu bir kez daha ispatlıyor.

P.S.: Şehir dışında olmam sebebiyle ne yazıkki İstanbul Moda Günlerine katılamıyacağım. Basın bülteni ve davetiye gönderen tüm firmalara canı gönülden teşekkürler. Bu sene olamadıysada umarım gelecek sene katılma şansına sahip olacağım. Hepinize başarılar.

Yorumlar

  1. Merhaba;

    Fazla davetiyeniz varsa bana kargo ile yollayabilir misiniz Cok pat diye sordum ama :) blogunuzu surekli takip etmenin verdigi cesaret diyelim :)

    Tesekkurler
    dilsat

    YanıtlaSil
  2. dilsat seve seve verirdim ama ben şehir dışındayım bilet ise istanbulda..zaten yapabilseydim bir okuyucuma hediye etmeyi düşünüyordum ama lojistik sorununu burdan halledemem ne yazıkki..

    YanıtlaSil
  3. Tesekkurler; :) ne diyelim kısmet degilmis.

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.