BAHAR KORÇAN - İstanbul Moda Günleri

 
İstanbul'da olmayışım sebebiyle ne yazık ki bu sene ilki düzenlenen İstanbul Moda Günlerine katılamadım. O yüzden sağolsun modacıların gönderdiği basın bültenlerinden yada orda burda gördüklerimle idare ediyorum.

Birinci ağızdan detaylı bilgi almak isteyenlerin sevgili arkadaşım STYLEBOOM'u ziyaret etmesini şiddetle tavsiye ederim. Umarım Şubat'ta düzenlenecek olan IFD'i kaçırmayacağım :)

Merak ettiğim defilelerin başında elbette ki Bahar Korçan'ın 'Kabullen ya da Değiştir' temalı defilesi geliyordu. Korçan yeni tasarımlarında; bireyleri baskı altında bırakan toplumsal tabuları ve bunlardan dolayı üstümüze yüklenenleri anlatıyor. Müthiş etkileyici bir tema. Hemde tam yaşadığımız şu karmaşık günlerde.



Korçan'ın minimalist çizgilerle yaratıcılığını konuşturduğu tarzı oldum olası beni etkiler. Hele kimliği ve mesajı olan çalışmaları yemede yanında yat. Yine her zamanki gibi beyaz, yalın ve sade kesimlerle kendini konuşturmayı bilmiş. Kişisel Notum : 8

Defile sonrası verilen backstage parti ise epey renkli geçmişe benziyor. Ayrıca Yonca Evcimik'in Bahar Korçan imzalı beyaz kıyafetine bayıldımmmmm..

Yorumlar