GELİYORLAR !!!

Sex and The City'nin 2. sinin çekimlerine New York'da başlandı. Doğal olarak önümüzdeki günler moda kokulu postlarla keyiften dört köşe olacağım. Buyrun ilk resimlere..

Sarah Jessica Parker mükemmel bir Carrie kombinasyonuyla karşımızda. Beyaz Halston elbisesi, altın renkli Christian Louboutin ve yine altın renkli Chanel portföyüyle o bildiğimiz şıklığında..Beyaz/altın eşleşmeleriyle bir nevi 90'ların başında Jennifer Lopez 'in 'love don't cost a thing' klibinden çıkmış gibi.

Bu Louboutinleri ise Allah'a emanet ediyorum. Yani ne diyim ben şimdi..Tüm kelimeler yetersiz kalır bu cicilerin yanında..

Ayrıca Carrie'nin alyansının olmaması dikkatimi çekti. Big ile aralarımı bozuluyor yoksa :(

Yorumlar

  1. Gelmeseler iyi olurdu!Aynı bizim diziler gibi oldu bu da.Bazı şeyler tadında güzel.Şimdi uzatacaklar da uzatacaklar.Big boynuz takcak, Carrie ağlayacak, ya da hamile kalcak, big istemeyecek,diğerlerinde problem olcak, işi iyice abartıp resmen moda showuna döndürecekler,sonra gene herkes birleşecek falan filan..Nasıl yazdım ama :)))heheh

    YanıtlaSil
  2. oley oley oleyyyy :)))

    evlendıkten sonra tekrar ''single'' kalmasın lütfen :) biraz da bizim gibi evli hallerini görelim :)

    YanıtlaSil
  3. SATC ye ben hiç doyamamki :) istedği gibi saçma salak olsun senaryo hiç önemli değil :) yeterki kıyafetlerine , o güzel dostluklarına rontgencilik edeyim :)

    ev halleri fantazisini en çok Samantha da görmek isterim :))

    YanıtlaSil
  4. Heralde Sex and the City nin her bölümünün tekrarını bikaç kere izlemişimdir tekrar tekrar izlerim de.Carrie ve Big aşkına ne kadar fırtınalı olsa da bazen Big'in hareketlerine sövsem de hayranım.En azından tekdüze ilişkilerden iyidir hep bi kendini beğendirme çabası,tekrar onu elde etme oyunları bence aşkı ilk günkü gibi taze tutuo.Tabii gerçek hayatta böyle bir sevgilim olmasına pek tahammül edemezdim o ayrı :)

    YanıtlaSil
  5. big ve carrie ayrılmamışlar bu fotografların bulunduğu sette geçmişe flashback yapmışlar, bu fotograflardan sonra basının eline geçen fotograflarda ise carrie harika mavi elbisesi, parmağında yüzüğü ve yanında mr. big le görüntülenmiş...

    YanıtlaSil
  6. evet evet gördüm 80'lere önüş shnesi..ayyyy süpeeerrrr 80 lerim benim yaaa :)))

    YanıtlaSil
  7. Pelin'cim ne ilginctir bende surekli ve atesli bir bicimde 80'leri savunan nadir insanlardan olmusumdur:) Neon renkte make-up, super miniler, file coraplar, sexy kitten heel'ler, ilginc ceket vatkalari (Balmain:) simdiye ne kadar da hizla donus yapti degil!

    and the Sex& City, means a lot to me***

    YanıtlaSil
  8. ıyyyy sarah jessica parkerın iğrenç ayaklarında o louboutinler nası duruyo anlamadım:S

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar dogru bunu söylemesi bilmiyorum ama... ben bu filmleri hic seyretmemistim, baktim bütün etrafimdaki kadinlar bayiliyorlar bende bi seyrediyim dedim ama ilk 20 dakika sonre acayip sikildim ve ayni zamanda sinirlendim. The Devil Wears Prada mesela Modala ilgiliydi ve cok hosuma gitmisdi, cünke Miranda Presley ve Andrea Sachs cok zekali kadinlardi. Bu Sex and the City filmi sanki kadinlari asliyor gibi?? Basda konusma tarzlari, hareketleri gayet abtal?! Fimle ilgili pek bilgilerim yok onun icin senin fikrini bi soruyum dedim. :)Cünkü bunu bloguma yazmayi bile dsünmüstüm :/

    YanıtlaSil
  10. Bende bazen senin gibi hissettim bahar. Özellikle 2 . filmde gercektende embesil bir havaları vardı. Ama dizilerin o kadar büyük hayraniyimki bir üçüncü filmi bile kaldırabilirim :)

    YanıtlaSil
  11. Evet bende zaten 2, Filmin baslangicina bakmisdim, ay yok ben en iyisi Angelina Jolinin filmlerinde kaliyim :D Ben genellikte öyleyim, giyinmeyi, makjaji felan severim ama birileri yanimda cok bahsedince krizlerim tutuyor :D Facebookda ben seni eklemistim. Acaba sana modayla ilgili sorular icin sana mesaj atabilirmiyim yoksa sadece özel mesajlari mi cevapliyorsun? :)

    YanıtlaSil
  12. İstedigin msgi atabilirsin bana

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.