DİKKAT ÇEKEN HABERLER

 
Ayşe Özyılmazel'e koca bir öpücük gönderiyorum. Vahim durumu tam dozunda dile getirmiş. :) TIKLA

Bizimde bir Moda günlerimiz var diye sevindik havalara uçtuk ama Milliyet'in haberine göre kulis arkası durumlar epey karışık. Meğer bir moda günlerimiz daha olacakmış. Zaten işi usuluyle yapsaydık şaşardım. Klasik Türk işine döndü :( TIKLA

Sabah'tan Ayşe Ferhangil'in okunası haberi TIKLA

İstanbul Moda Günlerinin mini raporu TIKLA

Sabah'tan Başak Dizer Fransez'in keyifle okunası 'Lüks' yazısı TIKLA

Aşk-ı Memnu'nun bendenizde hayal kırıklığı yaratan yeni sezon bölümü güzel özetlenmiş. (Bencede gören Beşir..Adam yürüyen mayın her an patlayabilir :)) TIKLA

Yorumlar

  1. ilk sen yazmistin, bugun de Ayse yazmis , bi de ben diyim ;
    cidden bu ne ya???

    YanıtlaSil
  2. Ben anlamıyorum,Brezilya 'da, Hindistan'da, İspanya'da orda burada moda günleri oluyor ,hepsinde de modacılar(ki genelde yerel isimler) çıkıyorlar ulusal, uluslarası muhabeetine takılmadan koleksiyonlarını sergiliyorlar.Biz de ki yarışın nedeni ne?(burada bi laf denir de ben diyemedim şimci:P )Bi de şart mıdır İstanbul illa ki New york olmalı?İstanbul, kendine has İstanbul olsa olmaz mı?
    Ama Bahar Korçan'a katılıyorum, iki iş birden olmaz.

    YanıtlaSil
  3. Begum Berdan 13 yasinda degil, yalan yanlis haberler dolu gazeteler.

    YanıtlaSil
  4. begüm berdan 13 değilde 15 miydi neydi öyle hatırlıyorum. 15 isede 13 den farkı yok benim için. Onu bırakın 17-18 bie olsa kızcağıza yazık. Görüntü felaket ötesi. Ayşe'nin dediği gibi Addams Family üyesi gibi kızcağız.

    YanıtlaSil
  5. Evet Itırcım çok haklısın ben diyim senin yerine. Tam bi sidik yarışı denir buna. Çıkaracaz illaki işin mokunu !

    YanıtlaSil
  6. herşeyde olduğu gibi bunda da birlik-beraberlik sağlanamadı ya helal olsun!sanki moda haftası yabancı tasarımcı çıkarmak demek, bir milan-paris-new york-londra moda haftalarına baksınlar be, hangi sehrin moda tasarimcilari birligindeysen o sehirde koleksiyon cikarirsin,ben cavalliyi niye burada izleyeyimki, adam ekimden coook once zaten kendi koleksiyonunu sunacak. ekim ayi zaten felakett IFDnin de eylul'e alinmasi ve kesinlikle bu sehrin 1 moda haftasi olmasi sart!İsmail Bey gibi, Bahar Korcan gibi idealistler elini tasin altina koysun,digerleri hemen konusuluyomus demekki diyip altini oymaya baslasin! cok sinirlendim bu konuda yaa.yerli ama dunyayla yarisabilen, A-liste ulasabilen tasarimci, yerli ama podyumda yurumeyi bilen model!!bizim hedeflerimiz bu olmali, cavalliyi saltanat kayiginda gezdirmek degil.
    liz hurley kismina ayrica guldum, tamam hatun bomba ama podyuma bir asirdir cikmiyo heralde! simdi basari mi yani emekli mankeni podyuma cikarmak?

    YanıtlaSil
  7. canım ellerine sağlık tam yerinde çemkirme yapmışın.

    YanıtlaSil
  8. Ayse'ye helal valla, ben de opujem ;))

    YanıtlaSil
  9. pelincim bi kaç gündür yeni bir şey yok, ara yazısı da yazmadın, her şey yolunda mııı? dinleniyor musun? sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ben de onu soracaktım nerelerdesin diye?? herşey yolunda mı?

    YanıtlaSil
  11. daha iyiyim bugün. son 2 gündür feci halsizdim o yüzden yazamadım bişi :( ilginize çok teşekkürler mucukkk :)

    YanıtlaSil
  12. pelin, çok güzel bir post dizisi hazırlamışsın bayıldım bayıldım!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.