82.OSCAR ÖDÜL TÖRENİ - I

Dünya tersine döndüde benmi bilmiyorum..Bu sene Oscar töreninde herkes güzel herkes birbirinden şık.Abartı yok, fazla makyaj yok, saçma sapan dekolteler yok..Herkes sade ve olması gerektiği kadarıyla şıklığı yakalamış.

En iyi filmde heykelciğin Hurt Locker'a gitmesi tam bir fiyasko. Hatta skandal bile denebilir. Sinema sektöründe tekniğiyle adeta çığır açmış bir filme sırt çevrilmesi tamamen politik. Büyük abi demek istiyor ki 'askerlikten korkmayın, gelin sizde yapın'. Savaş filmleri arasında asla ve asla kült olamıyacak bir film tam 6 Oscarı evine götürdü. Sandra Bullock'da ödül aldıya. Benim için Oscar bitmiştir arkadaşlar.. Bir daha aslada sabaha kadar oturup 6 saatimi feda etmem. Hani ufacıkda olsa Streep alır diye bir ümidim vardı.

Allahtan moda adına iyice doyurucu bir gece oldu. Halbuki dün şıklar ve rüküşler diye liste yapmaya karar vermiştim. Ama alenen rüküş ilan edilecek hiçbir A list ünlü yok. Ya da ben pembe gözlüklerimi fazla taktım feci Pollyannayım :))

Son olarak NTV'nin Oscar yayınına değinmek istiyorum. Moda konusunda fikirlerine başvurulan Dilek Hanif yetersizdi..Törende yıldızların tercihi drape kumaş başını epey derde soktu..Zira her dakika drape demesi insanın içini şişirdi. Olumlu olan tek şey konuşmasının akıcı olmasıydı.Zoe Saldana'nın giydiği kıyafetin bir Givenchy olduğunu bilememesi büyük bir ayıp.Sonuçta sezonun hit kıyafetleri az çok belli oluyor. Eğer ben naçizane bir blogger olarak bile tahmin edebiliyorsam Türkiye'nin en başarılı modacılarından biride bunu bilmelidir. Gecede tek tahmini-ki o da yanlıştı- Vera Farmiga'nın fuşya Marchesa kıyafetine Armani Privé demesiydi. Aynı şekilde Sandra Bullock'un gümüş kıyafetinin Marchesa olduğu çok belliydi. Sonuçta kırmızı halıda tercih edilen kaç modacı varki..Madem programa çıkacaksın en azından yarım saatini ayırıp bir Style.Com'a bakıverde Marchesa'ya Armani deme. Cengiz Abazoğlu'da bu tahmin işinde çok kötüydü. Birtek Ece Sükan tak tak bu budur şu şudur diyerek gönlümü fethetmişti. Seneye tekrar Ece'yi görmek dileğiyle.

Geceye genel bir bakış :

Cameron Diaz - OSCAR de la RENTA
Sandra Bullock - MARCHESA
Kate Winslet - YSL
Helen Mirren - BADGLEY MISCHKA


Hepsi birbirinden ışıltılı birbirinden şık ve asil. Sandra Bullock beni seçimiyle merak ettirenler arasındaydı. Kötü bir seçim yapacağından adeta emindim ama ters köşeye yatırıldım. Kumaş ve yaka işlemeleri olağanüstü. Kate Winslet YSL ile son derece zarif. Helen Mirren ise yaşının en güzellerinden.

Az daha Armani büyük bir skandala sebep oluyormuş. Yılların divası Jennifer Lopez ve Amanda Seyfried birbirine benzeyen Armani Privé kıyafetleriyle çok şıklar. Hollywood'un altın yıllarını andırıyorlar.

Gabourey Sidibe - Marchesa
Mariah Carey - Valentino
Mo’Nique - Tadashi Shoji


Gecenin ağır topları lacivert tonlarında seçim yapmış. Mariah Carey'in göğüs dekoltesi hala kabuslar arasında olmaya devam ediyor.

Penelope Cruz - Donna Karan
Vera Farmiga - Marchesa


Penelope'yi siyah dışında görmek güzel oldu. Gayet zarif ve hoş. Vera Farmiga ise kıyafet içinde pek rahat değildi. Elbise taşınması zor bir kupda olunca böyle zorluklar yaşanıyor. Gece boyunca poz vermede zorlandı.

Benim için gecenin en büyük hayalkırıklığı. Onca ödül töreni en şık seçil sonra Oscar'da sıradanlıktan öteye geçeme. Hele hele bu bir Chanel ise ve Diane'in üstünde son derece sakil duruyorsa. Gecenin hayretler içerisinde en kötüsü diyebilirim.

Yorumlar

  1. ya var ya ben böle oscar gecelerinde daha teatral,moda ile dalga geçen kıyafetler görmek istiyorum galiba..ama tabii ki björk ün kuğulu elbisesi değil!:)hatta yakışmıyorsa da sadeliğe dönsünler ama en azından çuval giyse güzel taşıyan isimleri iddialı giysilerle görmek isterim..
    bi de alexsandr mc queen giyerler diye tahmin etmiştim ama.....

    YanıtlaSil
  2. gerçektende McQueen'in tercih edilmemesi garip :(

    YanıtlaSil
  3. ben de McQueen bekliyordum doğrusu hatta vintage bekliyordum öyle son koleksiyondan filan değil!! Şaşırdım. Bu sene benim de rüküşüm yok, iyi kıyafeti taşıyamayan bir Marah Carey'm var o kadar:))
    Dilek Hanf'e ise şaştım kaldım, Farmiganınki de Sandra Bullock'unki de bas bas MARCHESA diye bağırıyordu bence!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.