OSCAR TÖRENİ GİBİ DÜĞÜN

 
Ralf Tezman nişanlısı Sanem Kardıçalı ile geçen akşam Çırağan Sarayı ’nda muhteşem bir düğün ile evlendi. Gelinlik bana fazlasıyla sıradan geldi. Sanem Kardıçalı gibi zevkli giyinen birinden daha değişik ve hoş bir seçim beklerdim. Ama güzelliğine laf yok. Dört dörtlük. Genç çifti kutlar ve hemen davetlilerin kıyafetlerine odaklanırız :

Ceyla Aysal, Ceylan Çapa ve Aysun Kibar. Gecenin mavileri. Ceyla Aysal'ın Atıl Kutoğlu imzalı kıyafeti şık.Ceylan Çapa'nın saçları tuhaf ama Zeynep Tosun elbisesi yakışmış.

Karşınızda güzel giyinmeyi bilen 2 kardeş. Şirin Yalçın Christian Dior, Elif Dürüst ise Nur Yerlitaş tasarımı kıyafetleriyle.

Azade Balkaner riskli bir renk seçmiş. Marchesa imzalı deniz kızı kıyafetiyle cesareti olanlardan.

Bahar Şen'in Nur Yerlitaş imzalı kıyafeti fazlasıyla ağır ve yakışmamış.

Şebnem Çapa parıltıyı abartmış. Gereksiz.

Ebru Akel sezonun rengiyle gayet güzel ve şık. Her zamanki gibi bir Tuvana Büyükçınar kıyafeti.

Kendisinden çok şey beklediğim ama hayal kırıklığı yaşadığım isim. Özlem Önal. Roberto Cavalli imzalı kıyafetin güzel işçiliği kötü bir resimden bile belli oluyor. Ama dekoltesini keşke biraz daha yukarıda tutsaymış. Büstün kötülüğü tüm elbiseyi mahvetmiş.

Melissa Eliyeşil Faber Castel kalemlerinin sahibi Baron sevgilisiyle. Sosyetemize gerçek anlamda asil bir damat geliyor. Siren Ertan İstanbul imzalı kıyafetin rengi ve kesimi çok hoş.

Çiğdem Kayalı'dan beklemediğim bir seçim. Böyle iri desenli ve iddialı seçimler yapmayalı yıllar olmuştu. Tek suçlu genç sevgili :)

Ronit Gülcan'dan işte leopar böyle giyilir dersi. Bravo ! Naeem Khan imzalı kıyafetin içinde pek bir güzel pek bir hoş.

Aslı Şen'e sarı renkli tek omuz kıyafeti çok yakışmış.

Güliz Onursal bir diğer hayalkırıklığı. Bu güzelliğe bu saça bu makyaja bu kadar kötü bir seçim.

Meltem Cumbul bence gecenin en güzeli ve en şıkı. Dilek Hanif imzalı kıyafetinin içinde şahane. Epeyde kilo vermiş ve çok daha hoş olmuş.

Nil Bentürk Cengiz Abazoğlu imzalı siyah beyaz elbisesi içinde pek bir kasvetli. Renkli bir seçimle çok daha gözalıcı olabilirdi.

Şebnem Işık vücut yapısına giden harika bir seçim yapmış. Kafasındaki o gereksiz şey olmasaymış daha iyi olurmuş.

Zeynep Çarmıklı yine zarif bir seçimle çok güzel ve çok şık.

Aylin Tahincioğlu kıyafetin içinde patlayacakmış gibi duruyor. Gülşah Alkoçlar'ın düğünündede buna benzer bir Canan Yaka imzalı kıyafet giymişti.

Yorumlar

  1. Sirin Yalcin'in elbisesi Dior, hatta hatirlarsan Marion Cotillard ayni elbisenin yesilini Golden Globes'a giymisti.
    Melisa Eliyesil'in elbisesinde de ODLR havasi var ama emin degilim ona.

    YanıtlaSil
  2. Bende düğün fotoğraflarına göz atma fırsatı buldum bugün. En çok hoşuma giden ve bana "vay be" dedirtten Özlem Önal oldu. Aslında düşününce kıyafet o kadar ahım şahım değil belki, ama Özlem Önal'da öyle bir güzellik varki her türlü nefes kesiyor. Türk sosyetesinin en güzeli desem abartmış olur muyum acaba? Gerçi hiç yakından görmedim ama..:) Nedense Aslı Şen'in kıyafeti bana çok sıradan geldi. Hem sarı hem de parıltılı olması çok itici durdu benim gözümde. Sarı rengi sevmediğim için sanırım. En beğendiğim isim Meltem Cumbul oldu. Çok asil görünüyor. Geceye uygun olarak hazırlanmış. Ayrıca bu kıyafet yaşına da çok yakışmış.



    derya

    YanıtlaSil
  3. viketcim gece yazıdan hemen sonra hatırladım ama pc yi açıpta haber yapacak halim yoktu bugüne bırakmıştım. zaten hatırlamasaydım bile sen varsın :)

    deryacım ÖÖ'ın güzelliği kusursuz. ben Angelina Jolie'ye çok benzetiyorum. hatta iddia ediyorum ondan dahada güzel. yakından gördüm ve çok çarpıcı bir bayan. ama bu kıyafette göğüs dekoltesi çok aşağıda kalmış olmamış.

    YanıtlaSil
  4. senin hafiza ile mukayese kabul etmez ama bizde ogreniyoruz iste:))

    YanıtlaSil
  5. hmm müthiş bi geceymiş:) bu arada bayıldım ceylan çapa'nın elbisesine.. zeynep tosun çok yetenekli bence, bilstore'daki koleksiyonunu görür görmez anlamıştım zaten:)

    YanıtlaSil
  6. ceylan çapa'nın elbisesi zeynep tosun değil elif cığızlıoğlu

    YanıtlaSil
  7. bende anlamamıştım nasıl zeynep tosun diye çünkü bariz EC çizgileri var kıyafette. Hatta EC sitesinde bakındım ama kıyafeti bulamadım. Bugün çıkan dergilerdede Zeynep Tosun olduğu yazıyor. PR da bir iletişim kopukluğu olmuş anlaşılan.

    YanıtlaSil
  8. pelincim meltem cumbul harika görünüyor ama bir duvağı eksik. düğünde gelinden başkası beyaz giymez. bu konuda bişi dememişsin:)

    YanıtlaSil
  9. bilmem ilk bakışta bana gelinlik havası vermedi elbisesi. ondan olsa gerek :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.