GRACE KELLY'nin GARDROBU..

 
Grace Kelly..Güzelliği, zerafeti ve şıklığıyla sadece döneminin değil millenium yıllarına bile etkisi olan timeless dedikleri ikonlardan..

Grace Kelly'nin birbirinden değerli kıyafetlerinden bazıları yarından itibaren Londra'da Victoria and Albert Museum'da sergilenmeye başlayacak.

Kıyafetler gelişigüzel seçilmedi. Ortak özellikleri Grace Kelly'nin hayatında mutlaka önemli bir ana şahitlik etmeleri. Örneğin Edith Head imzalı siyah pilili kıyafeti Hitchcock'un meşhur Arka Pencere filminden. Pudra rengi gösterişli kıyafeti High Society filminde giymişti. Yeşil Givency kıyafet ise Beyaz Saray'da Jackie Kennedy ile tanışmasına şahit oldu. Christian Dior, Balenciaga, Givenchy ve Yves St Laurent'in 50li çizgilerini Grace Kelly'nin zerafetiyle görmek isteyen Londra yolcularına duyurulur.

Yorumlar

  1. Şimdi düşündüm Türkiye'de kimin kıyafetlerinin sergisi olsa böyle diye valla aklıma kimse gelmedi sanatçılardan. Tarz diye bir şey yok bizde sanırım. Bu arada Brida adlı kitap nasıl elimde bir o bir de Paul Auster'in Görünmeyen'i var hangisinden başlasam bilemedim. Bir şey daha sorucam canım, çatlaklar için bişi kullandın mı? işe yaradı mı?:))))

    YanıtlaSil
  2. Görünmeyeni geçen ay bitirdim gayet başarılı ama Brida daha iyi gibi şimdilik..

    canım çatlaklar için ne yazıkki faydalı bişi yok. ne deniyorsa hepsi palavra. genetik bişimiş bu. eğer annende çıktıysa sendede olurmuş. çıkan bidaha gitmiyor. ancak sezeryenle minik göbeğin olursa cerrahın eline teslim et aldır ve gerdir. ancak böyle gidiyo :) ama bi iyi tarafı olanlar zamanla rengini kaybediyor ve eskisi gibi belirgin olmuyor. benimkilerin çoğu geçti gibi görünüyor aslında sadece dikkatlice bakarsan dünya kadar var :)

    YanıtlaSil
  3. ben bu sergilere bayılıyorum,hatırlıyor musun pelincim ben de gecen yil blogda IMAdaki mevhibe inonu kiyafetleri sergisinden bahsetmistim. gercekten de o koku, o hava, o eskinin zerafetine dalip gitmek, dokunmak, gormek bambaskaydi:))Bir de Grace kelly, Audrey Hepburn bunlari dusunuyorumda aah ah!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.