METROPOLİTAN KOSTÜM ENSTİTÜ GALA - Rüküşler

 
Renée Zellweger poz vermekte Victoria Beckham'dan bile kötü. Carolina Herrera kıyafetide çikolata paketi ambalajı gibi. Son derece kötü.

Carey Mulligan sanki bir arkadaşının doğumgünü partisine gelmiş gibi. Miu Miu marka kıyafetiyle gecenin en özensizi.

Benim için bir elbise ya diz boyundadır ya maksidir yada minidir. Bu üçü dışındaki boylar rahatsız edici. Tıpkı Eva Longoria'nıun Marchesa kıyafeti gibi. Elbisenin tamamlanmamış havası rahatsız edici. Hele Eva gibi kısa boylu birinin bu tarz elbise giyerek boyunu dahada kısa göstermesi son derece yanlış.

Vera Farmiga'nın kıyafetinin kötülüğünü anlatmaya kelimeler yetmez.

Bar Refaeli'de bir diğer doğumgünü partisine gidenlerden. Gisele'den kırmızı halıda mini nasıl giyilir nasıl afilli görünülür dersi alsa iyi olur :)

January Jones'un siyah fuşya YSL kıyafeti korkunç ötesi..Hele o eldivenler ve makyajın kötülüğü ?!!

Geçenlerde bir derginin Kristen Stewart'ı yılın en iyi giyinen kadını seçtiğini okumuştum. O dergininde seçeninde jürininde topunu öpüyorum :) Bu kızda ne buluyorlar biri bana açıklasın lütfen. Chanel'den anlamsız dekolteli baştan aşağı anlamsız bir kıyafetle anlamsız bir ifade ve anlamsız bir stil.

Yorumlar