PATRICIA FIELD ve IVANA SERT ELELE !!

 
Ivana Sert'in Sex and The City 2 gibi müthiş bir cevherle Amerika çıkartmasını keyifle izliyorum. 24 Mayıs akşamı gerçekleşen gala sonrası dün gecede Hudson Terrace'da Patricia Field'ın mayo defilesi düzenlendi. Önde Patrica'nın adı olsada sergilenen Ivana'nın mayokinileri. Hepsi Ivana Sert mayolarımı bilmiyorum ama en azından 1 tanesi Ivana'nın ondan eminim :)

Büyük bir ihtimalle Ivana'nın bu özel günlerini haftaya ya Şamdan'da ya da Hello'da görürüz. Yani bende olsam bunun tanıtımını yapmazsam çatlardım patlardım :)

Wireimages gibi sektörün önde gelen ajanslarında bile Ivana'nın isimli soyadlı resimleri var ki küçük görünse bile tanınırlık açısından bu sektörde büyük bir adımdır.

Kıyafetine gelirsek işte şimdi olmuş diyorum. Keşke galayada kendi tarzında ve ortama uyan böyle bir kıyafetle katılsaydı. Patricia'nın felaket ötesi haline değinmek bile gereksiz.

Yorumlar

  1. ne zamandır düşünüyordum en iyisi sana sorayım.
    şimdi bu rus ivanamız gitti güzel bi mayokini yaptı, sex and the city 2 de samantha ablamıza giydirdi. sonra sen kalk galaya git, ee be güzel ivanacım, seni galaya oyuncu-aktrist olduğun için mi çağırdılar?
    hayırr, filmde giyilen bir mayonun tasarımcısı olduğun için. o zaman neden bu red carpet usulü elbise.
    ben olsam ya körün gözüne parmak misali mayokiniyi giyer, altına şöle sükseli bi tül etek giyerdim, yada deri bişey ile kombinlerdim. yanlış mı yapardım pelin?
    yada geçen gün seda sayanda showa çıkmıştı.
    orada gayet giyilebilecek deri parçalar vardı. mayo ile aynı çizgileri taşıyan koleksiyonun bir parçasını seçerdim.
    şimdi ben yabancı olsam, patricia field yanında görsem ivanayı bi anlam veremem açıkçası.hatta dikkat bile çekmez bence.
    keşke ivana kendi dizayn ettiği bi elbise giyseydi daha etkili olurdu diye düşündüm açıkçası, ne dersiniz?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.