2010 TONY ÖDÜLLERİ

Tony Ödülleriyle tiyatronun en başarılı isimleri ödüllendirildi. Sinemadan tanıdığımız yıldız isimlerinde ödül almış olması bu seneki ödül törenine ilgiyi daha da arttırmış oldu.

Gecenin ödül alanlarından biri Scarlett Johansson petrol yeşili Elie Saab içinde pırıl pırıl parlıyor. Genelde Scarlett kırmızı haloda başarısız bir isimdir benim için. Ama bu sefer olmuş. Gerçektende olmuş. Bu kıyafetle asla kullanılmamalı diyeceğim oje rengiylede sıradan olmamayı başarmış.

Helen Mirren..Bu kadına artık dahan fazla ne diyebilirimki. Baştan aşağı asalet ve zerafet..

Melanie Griffith'i uzun zamandır bu kadar hoş görmemiştim.

Naomi Watts'da gecenin bir diğer şıkı. Roland Mouret kıyafeti rengiylede kesimiylede tarzına çok güzel gitmiş.

Catherine Zeta-Jones'un Versace kıyafeti hoş ama yapığı makyaj felaket ötesi.Oldum olası mavi farlı makyajı sevmem hatta nefret ederim.

Lucy Liu klasik bir Marchesa kıyafetle sadece şık o kadar.

Aynı şekilde Jada Pinkett-Smith'de Marchesa seçmiş. Rengi çok hoş. Şarap kırmzısı renkle koyu ten rengin uyumu şahane olmuş.

Katie Holmes Armani Privé gri kıyafetle acıların kadını duruşunda. Dekoltenin biraz daha yüksek olması gerekiyordu.

Cate Blanchett'in Armani Privé takımını hiç beğenmedim. Mavi far gibi gri parlak kumaşlarıda oldum olası sevmemişimdir. Bana otomatikman bu kumaştan giyilen takım elbise, yakası göbeğe kadar açık beyaz gömlek ve altın zincir üçlüsünü hatırlatır.

Yorumlar