CHANELseverler !

 
Jessica Alba'nın Dior havasına henüz alışamamışken şimdide Chanel kızı oluvermiş !?? Alba yakında bir bomba patlatacak herhalde.

Natalia Vodianova'ya belli ki önemli biri sana nemli görünümlü saçlar çok yakışıyor demiş. Halbuki hiçde yakışmıyor. Sevmem böyle sevişme sonrası duş almışda gelmiş havaları ! Ama koca fiyonklu Louis Vuitton ayakkabıları için her an ölebilirim :)

Leighton Meester'a çok üzüldüm. Bu havada bu kadar kasvetli, kapalı ve baştan aşağı deri bir kıyafet. O kadar zorlamaki. Rahatsız olduğu her halinden belli oluyor.

Leighton'ın aksine rol arkadaşı Blake Lively şahane. Mevsimine göre çiçekli tiril tiril bir yaz ebisesiyle. Hemde son derece şık olanından.

Ana kraliçe Wintour her zamanki klasik görünümünde. Eminim bir oda dolusu Chanel kıyafeti vardır. Hepside sanki özellikle bu kadın için yapılmış. Wintour demek benim için tam bir Chanel kadını demek. Ben Chanel'in başında olsam kendisine astronomik bir teklifte bulunurdum. Ya hep Chanel giyeceksin diye kendime ayırırdım ya da markanın yüzü yapardım.

Milla Jovovich şirin bir Chanel kıyafetle. Kendisinden daha hoş bir seçim beklerdim.

Ve nihayet benim bayıldığım Lou Dillon. Buram buram stil kokan bir Fransız kadını. İnsanın annesi Jane Birkin olunca genlerinin stil kokmaması imkansız.

Yorumlar