EDA TAŞPINAR - BORA KOZANOĞLU ve MARKAFONİ

 

Türkiye'nin ilk özel alışveriş sitesi ile sosyetenin gözde çifti işbirliğinde..İlk anda Eda Taşpınar ve Bora Kozanoğlu'nun dizayn ettikleri ürünler satılıyor sandım. Meğersem sadece belli başlı ürünlere resim vermişler o kadar. Eda Taşpınar ilk General Mobile DTS Diamond'un reklam yüzü oldu. Şimdide sevgilisi Bora ile Avrupai bir çalışmayla arz-ı endam ediyor.

Çift Markafoni ürünlerine ayrı bir tat getiriyor. Birşey almaya niyetim olmadığı halde sırf resimlerini göreyim diye her kategorideki ürünlere bakıverdim. Yani Mission Completed :)

Yorumlar

  1. ben de senin gibi ya tasarım ya da ikinci el ürün diye düşündüm bi yere yardım gibi.
    böyle biraz anlamsız geldi bana ;)

    YanıtlaSil
  2. ÇOK İTİCİLER ALASI VARSA DA ALMAZ İNSAN.

    YanıtlaSil
  3. Mission Completed olmaz, mission accomplished olmasi gerek. Completed tamamlandi demek, accomplished olunca amacina ulasti. Bence siz bu ciftin reklamda kullanilmasi amacina ulasti demek istiyorsunuz, amacini bitirdi demek degil.

    YanıtlaSil
  4. evet aynen dediğini demek isiyodum ama becerememişim. aklımda hep completed kalmış demekki yanlışmış tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.