KIZILLARIN DİKKATİNE !

 
Hayatım boyunca hep bir kızıl olmak istemişimdir. Özellikle İrlandalı tarzında koyu kızıl, açık ten ve çilli olanlardan. Ne yazık ki hala bal rengi saçlarımı boyatma cesaretini gösteremiyorum. O kadar tırsığım ki bu konuda bırakın boyatmayı ucundan bile zorla kestiriyorum.

Kızıl renkli afetlere hep en çok yeşil rengi yakıştırmışımdır. Birde bordo kırmızısı. Sonra şöyle bir kolaj yapayım dedim.

Kızıllar size sesleniyorum. Kırmızı halıya hep bu 2 rengi seçin. Çünkü pişman olmanız çok düşük bir olasılık.

Yorumlar

  1. Coooook tesekkür ederim!
    Ayyyy bende bayılırım kızıl saca.
    Bende bi ara boyatmıştım ama rengi solunca yine siyaha boyattim. :(
    Bu arada bi sayfama bakabilirmisin yine? Christian Louboutinin ayakkabılarını koydum, resmen aşık oldum! :)
    Sence harika degilmiler?? Yoksa abartıyormuyum?
    CÜNKÜ COK ISTIYORUM ONLARIIIIIIIIIIIIII :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.