PRENSES OKULDA !

 
Hep moda ve sosyete haberleri yapmak bazen sıkıcı geliyor. Birazda asilzadelerin hayatlarına bakalım. Mesela geçtiğimiz hafta Norveç veliaht prensi Haakon ve eşi veliaht prensesi Mette-Marit'in minik kızları Prenses Ingrid Alexandra'nın okulu açıldı.Onca servetin ve ünvanın içinde ailenin sıradan bir Norveçli gibi görünmesi takdire şayan.

Hazır konusu gelmişken mini bir infoda vermek lazım. Prens Haakon'ın kendi gibi bir asilzade ile evlenmesi beklenirken 2000lerin başında süpriz bir şekilde bekar bir anne olan Mette-Marit ile evlenmek istemesi ülkede büyük bir depreme sebep olmuştu. Medyanında yönlendirmesiyle ülkede koca çaplı bir anti Mette- Marit kampanyası başlatıldı. Üstelik Mette'nin oğlunun babasının adı bir zamanlar uyuşturucu işiyle anıldığı ortaya çıkınca çift için cehennem azabı günler başladı. Tüm bu olumsuzluklara rağmen prens Hakoon olaya el atıp ne olursa olsun sevdiğim kadınla evleneceğim dedi ve noktayı koydu. Çiftin biri kız biri oğlan 2 çocukları var. Alın işte size gerçek bir beyaz atlı prens !

Yorumlar

  1. amaan allahım ibret alınacak hadiseler.
    ellinde bavul kadar hermes, yada objektiflere sokulan marka çantalar yok. :O
    nerde bizim kırma sosyeteler nerde saray ahalesi!!!

    YanıtlaSil
  2. Bu siklik, tevazu ve zerafetin birilerine ornek olmasi dilegiyle...

    YanıtlaSil
  3. gerçektende hermes'in yokluğu bariz ortada :)

    YanıtlaSil
  4. Prens Haakon'a helal olsun doğrusu. Vallahi kendilerinden haberdar bile değildim bu posttu okuyana dek ama çok takdir ettim. Demek tüm Ülkesinin tepkisine ve bu kadar önemli bir ünvan sahibi olmasına rağmen sevdiği kadını terk etmemiş. Onu kadını yapmış. Çok güzel bir tablo bu hakikaten. Tekrar helal olsun. Türk erkeği olsa bu kadar tepkiye dayanamaz siner otururdu bir köşede, üstelik sevdiği kadını sahiplenmezdi. Malum "aman o ne der, şu ne der" modunda yaşayan bir milletiz. Ayrıca hanımefendi pek asil ve şık. Çok mutlu olurlar inşallah. Tevazu çok değer verdiğim bir erdemdir. Bizim ünlülerde olmayan aynı zamanda. Daha geçen gün ismi lazım değil bir bayan kendisine ismi ile hitap edildi diye çıngar çıkartmıştı.

    derya

    YanıtlaSil
  5. Daha öncesinde Mette-Marit meselesi vasıtasıyla duymuş ve aşkının arkasında durduğu için takdir etmiştim ama onun dışında pek bir şey bilmiyordum Prens Haakon hakkında. Geçen sene kendisinin de konuşma yaptığı bir konferansta bulunma fırsatım oldu. Konuşması yürüttüğü bir sosyal sorumluluk projesi üzerineydi. Projeden çok etkilendim ama asıl Haakon'a hayran oldum. Çünkü ben orada basın danışmanları tarafından üzerinde çalışılmış, derdi ülkesini temsil etmek veya göstermelik işler yapmak olan bir soylu değil; samimi olarak iyi bir şeyler yapmaya, adeta "dünyaya borcunu ödemeye" çalışan, dürüst, her şeyiyle gerçek bir adam gördüm.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.