FENDİ Çantalarda EN SON MODELLER

 
Son günlerde Fendi'nin Peek-A-Boo modeli rüyalarımı süslemekte. Aksi gibi bu aralarda kutlanması gereken bir günümde yokki kociciğime kedi gibi sokuluvereyim :)

Peek-A-Boo hayallerim yetmezmiş gibi yeni Fendi modelleride çıkıverdi. Birçok modeli beğendim. Mesela 16 numara için hayallerimin yeni prensesi diyebilirim. 2,3,5,6,8,10,13,14 ve 20 numaralarda etrafa saçacak kadar param olursa alacaklarımın başında geliyor :)



Bu hastalık feci bir illet. Ayakkabı ve çanta manyağı olmayan normal insanları çok kıskanıyorum çooook :))

Yorumlar

  1. Bana bir tane Fendi Peek-A-Boo bir de Chanel 2.55 versinler ömür billah başka çanta istemem. Ama Chanel'in bir siyah bir beyaz bir de kırmızısı olursa iyi olur. :)

    Yalnız ayakkabı konusunda bu kadar "gözütok" davranamam maalesef. Hayatım boyunca giyemeyeceğim kadar topuklu, içinde kangren olabileceğim kadar rahatsız edici ayakkabılara para bayılıp onları başucuma koyup izlemekten ne zaman vazgeçeceğim bilmiyorum. Hakikaten manyaklık bu başka bir şey değil. Bende normal olmak istiyorum. Bende yetinmek istiyorum. :(

    Bu arada Pelın umarım Fendi Peek-A-Boo'una kavuşursun. Senin gibi zevkli ve stil sahibi olduğuna inandığım bir kadına çok yakışacağını ve hakkını vererek kullanacağını düşünüyorum.

    derya

    YanıtlaSil
  2. canım deryacım çok teşekkürler. ayakkabı manyaklığımızı çok güzel dile getirmişin. benimde çok var beğenipde aldığım ama giyemediğim ayakkabılarım :)olsun önemi yok bakmak bile yetiyor bana :) bazen yahu vereyim diyorum isteyene ama olmuyor olmuyor ayrılamıyorum bir türlü :) inşallah bi kızın olurda vintage diye saklarsın. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.