MARY KATRANTZOU Tabloları

 

Nasılda renkli bir dünyadır bu böyle. Renkler, desenler ve motifler baş döndürücü. Dijital desenler insanın aklını başından alıyor. Desenler evler ve odalardan oluşuyor. Helmut Newton ve Guy Bourdin'in mekan içi fotoğraflarından esinlenmiş. Abajur etekler olağanüstü. Omuz kesimleri kusursuz. Bu koleksiyon insanı zevkten dört köşe yapacak güçte. Kişisel Notum : 10



Arzu Sabancı zevkli kadın vesselam. O kadar bilindik marka yerine özel davetlerde hep Katrantzou giyer. Çokda yakışır ve yakıştırır.

Yorumlar

  1. ee peki tuvana büyükçınar'ın istanbul fashion week koleksiyonu arak değil mi şimdi?

    YanıtlaSil
  2. haklısın çok andırıyor ama aradaki nüans belli oluyor. tuvanadaki çocuksuluk ve şirinlik katrantzou'da görülmüyor. bunların hepsi her an her zaman her yerde giyilebilecek kadınsı ve olgun çizgilere sahip. tabi bu bende uyandırdığı his. herkesde farklı olabilir :)

    YanıtlaSil
  3. benim kişisel notum 10 değilse bile abajur eteklerden dolayı hayli yüksek:)

    YanıtlaSil
  4. püskül,perde,aplike gibi detaylar ,benzeyebilir ama aynısı asla değil.Katrantzou nun oda baskılı dıgıtal 3D görselliğine bayıldım ben.Elbise değil de tablo sanki..ben de 10 verirdim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.