BURAM BURAM STİL KOKAN BİR FİLM : I am Love

 


Sayılıdır buram buram stil ve zerafet kokan filmler. En nihayet bugün bir tanesine denk geldim. Tilda Swinton'ın başrolünde olduğu I am Love filmi.

Film hakkında teknik bilgi veripde heyecana limon sıkmak istemiyorum. Söylenecek tek şey sıkı bir trajik aşk hikayesi olduğu. Hemde en damarlısından en depresif olanından.

Ama her bir karesi sanki Salvatore Ferragamo yada bir Hermes reklamından çıkma gibi. Tilda Swinton nasılda zarif nasılda şık anlatamam.

Uzun zamandır bu kadar asalet kokan bir şıklığın sergilendiği filme denk gelmemiştim. Aslında en son hangisi onu bile hatıramıyorum ya .. :)


Yorumlar

  1. nasil unutursun, yoksa izlemedin mi? A SINGLE MAN by Tom Ford !!!

    YanıtlaSil
  2. yok seyretmedim ne yazıkki :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.