İngiliz Monarşisinin Kurtarıcıları : PRENS WILLIAM ve KATE MIDDLETON

 


Sevgili annaneciğim yaşasaydı aynen şöyle derdi : ' 8 senelik ilişkimi ? o iş çoktan bitmişde okeye dönüyor !!' (rahmetli okeyi çok severdide :)

Lakin işin ucunda bir prens ve prenseslik hatta kraliçelik ünvanı varsa Kate Middleton bir 8 sene daha beklerdi gibime geliyor.

İlk izlenimim Kate'in sıkı bir sinsi olduğu ! 8 sene boyunca hatunun bir yanlışı bile olmazmı ayol ?!! Şöyle seks kaseti çıksın, William'ı en yakın arkadaşıyla boynuzlasın, kokain içerken resimleri çekilsin diye bekledim ama nafile. Hatun ne yaptı etti uzun dönem yatırımını müthiş bir kazanca çevirmeyi başardı. O Diana'cığımın iliğini kurutan cadaloza sabretti. Hiç konuşmadı. Çizgiyi aşmadı. Medyadaki rolünü bildi ve ona göre davrandı.

Kate bu işe o kadar konsantre olduki işinden bile ayrıldı ve uzun süre çalışmadı. İngiliz halkı çalışmadan sırf en iyi adayım diye ortalıklarda dolanmasına uyuz olsada işin sonunda kazanan Kate Middleton oldu.

Parmağında Diana'cığımın yüzüğünün olmasına gıcık oluyorum. Eğer Diana yaşasaydı kimbilir belki Kate'i sevmeyecekti. Hatta o cadaloz kraliçenin ona yaptığı gibi belki yılların acısını Kate'den çıkartıp ruhunu rahatlatacaktı.

Kate İngiliz medyasının yıllardır çektiği Diana açlığını gidereceğe benziyor. Bir kere klasik bir İngiliz güzeli. Stili tam yerine oturmamış olsada yakında profesyonel bir destek alacaktır. Fazla değil, 2-3 sene içinde Vanity Fair'in en şıklar listesinde en başı alacaktır.

Ne yaparsa yapsın uzun bir süre hep Diana ile karşılaştırılacak. Bu onun değil William ile evlenecek her adayın kaçınılmaz kaderi. Stil ve zerafet konusunda Diana'cığımın yanına bile yaklaşamaz ama en azından güçlü bir rakip olacak.

Genç çift resmi nişan resimlerinde çok güzel ve çok aşık görünüyor.Umarım hikayeleri kısa sürmez. Umarım mesut olurlar. Umarım Diana'sız geçen yıllarda tümden renksizleşen ve ruhsuzlaşan İngiliz monarşisine heyecan katarlar.

Yorumlar

  1. Yaaa Diana'nın yüzüğünü görünce ben de tuhaf oldum. Diana'nın simgesiydi o yüzük. fotoğrafları beğendim. bakalım gelinliği nasıl olacak, gelecek yazın en büyük mevzusu bu düğün olacak herhalde.

    YanıtlaSil
  2. artik prenses olacagina gore 1- kaslarini duzgun aldir kate
    2- manikur yaptir kate

    YanıtlaSil
  3. bence kaşları tam yüzüne göre. manikürde ise klasik parlatıcı sürmüş yanlış görmiyorsam. acil bir durum yok doğrusu :)

    YanıtlaSil
  4. Sayesinde ISSA marka elbiselerin satışı tavan yaptı. Özellikle nişan duyurusunda giydiği lacivert elbise çok popüler şu an İngiltere'de. Bende çok beğeniyorum kendisini doğrusu.

    Meşhur elbise:

    http://www.glamour.com/fashion/blogs/slaves-to-fashion/2010/11/16/1117kate-middleton-issa-dress2_fa.jpg

    http://jolienadine.com/blog/wp-content/uploads/2008/06/kate_middleton_issa_boxing_match.jpg

    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/10/01/article-1217312-0699F8D6000005DC-86_306x883.jpg

    YanıtlaSil
  5. Dudaklarının inceliği dışında rahatsız edici bir görüntüsü yok.Ama nedense bende "zorlama bir sempatiklik" havası bıraktı..Cok mu önyargılıyım ? Dudakları da sevmedim yok yok :)

    YanıtlaSil
  6. şimdi bu klasik bir algılama..sanki fakir kız zengin oğlan misali.ama...bu 8 sene mevzusu bekleyen derviş muradına ermiş bize de gökten üç elma düşmüş..fakat geçen günlerde kate ile ilgili bir yazı dizisi vardı..kız ne derseniz deyin çok vasat giyiniyor.stili yok.sadece düz tercihler yaparak risksiz bir konumda kalıyor.ve o haberde( sanırım ya sabah ya hürrüyet pazar eki idi) tüm kıyafetlerinde giydiği ayakkabılar korkunçtu..valla bizde şöyle derler dost başa düşman ayağa bakar..ben düşman mantığı ile bakmadım.ama zaten bakılmayacak gibi de degil ki.topukları falan korkunç..mezuniyetinde giyidiği ayakkabı ise felaket ötesi.bir de sözde william'ın bunu ilk kez gördügü defilede giydiği transparan kıyafet..berbat tek kelime ile

    YanıtlaSil
  7. kate'in basin toplantisinda giydigi issa elbisenin kirmizisi bu hafta theoutnet'de vardi.. o lacivert elbisesi guzeldi ama altian cok talihsiz, siyah ayakkabilar secmisti :)

    bende tarzini hic begenmiyorum, cok siradan giyiniyor. ama guzel bir kadin, dogal bir havasi, kendinden emin bir durusu var. isini bilen ellerin yardimiyla cok daha basarili olabilir.

    gelinligini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. kate'in basin toplantisinda giydigi issa elbisenin kirmizisi gecen hafta outnet'te vardi. ayrica o lacivert elbisenin altina cok talihsiz bir sekilde siyah ayakkabiler giymisti kendisi, belirtmeden gecemicegim :)

    bende hic begenmiyorum giyimini. kotu degil ama takdir edilicek bir yani yok. cok guzel bir kadin, dogal bir havasi ve kendinden emin bir durusu var. yardim almaya baslayinca, isin bilen ellerde cok daha basarili olucagini dusunuyorum.

    gelingini de cok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. Senin de Lady Diana'yı bu kadar sevmene çok sevindim .) Ya yazık gaibimi düşününce gözlerim doluyor o kadar iyi kalpli birsi ki bi Diana: Last Days of a Princess'de hele ne kadar mütevazi ve mükemmel olduğunu göruyoruz ( o torbalar dolusu Prada'ya bile hayır dedi tek istediği sevgiydi) O yüzden onun biricik oğullarını da çok seviyorum Kate'i de seviyorum umarım Will ile mutlu olurlar ama Diana o kadar iyiydi ki Kate ile kesin kanka olurlardı :/

    YanıtlaSil
  10. Kate'e yazık olduğunu düşünüyorum ve para, sen nelere kadirsin diyorum. Şu keltoroş herifle bu güzeller güzeli kadının evlenmesi...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.