BEĞENDİM..

 


Her ne kadar Moschino eski altın günlerini mumla arasada bugün bir dergide gördüğüm çantaya adeta vuruldum. Sarısına, lacivert kenar çizgilerine, ön ceplerine, hem kısa hemde uzun sapla kullanılmasına, zincirle tutturulmuş bozukluk cüzdanına, metal tokalarına bayıldım..Ama bu şahane çantayı siyah bir elbiseye klasik havada değilde daha spor bir şıklıkta tanıtırdım. Mesela kırık beyaz renginde dökümlü keten bir pantalon, lacivert beyaz çizgili bir bluz, üstüne kolları kıvrılmış bej bir ceket, ayaklarda lacivert Tod's mokasenler, başta Hermes bir eşarp ve oversize Tom Ford gözlüklerle bu çanta çok daha iyi pazarlanabilirdi.

Yorumlar

  1. aynen katılıyorum, senin dediğin tarzda daha iyi tanıtılırdı bu çanta.

    Bu arada Fahriye Evcen saç rengini değiştirmiş, gazetelerde vardı fotoğrafı gördün mü? Acaba senin posttan sonra mı böyle bir karar aldı diye düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. aaa görmedim ülkü bulursan bir link atarmısın lütfen. feci merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. http://www.hurriyet.com.tr/magazin/magazinhatti/17090188.asp?gid=222

    YanıtlaSil
  4. aaaa daha kötü olmuş ama.ben kuzguni siyahı yakıştırıyordum çok :(

    YanıtlaSil
  5. saydıgın kombinasyonda çanta kaybolurdu

    YanıtlaSil
  6. sevgili adsız ben eminim ki kaybolmazdı. zaten bu renkte bir çanta hangi tarzı uygularsan uygula zor kaybolur. :)

    YanıtlaSil
  7. sanki bana da siyah elbiseyle tamamen çanta vurgulanmış gibi geldi saydığın kombinle bu kadar ortaya çıkmayabilirdi gibi geldi ama görmek lazım tabi..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.