BURBERRY PRORSUM - Londra Moda Haftası

 


Burberry Prorsum'un canlı defilesini büyük bir keyifle seyrettim. Kıyafetlerin güzelliği bir yana görsel olarak da son derece doyurucu bir defileydi. Özellikle bitişindeki mini yağmurluk altında geçit yapan beyaz ceketler beni benden aldı. Hangisine bakacağımı hangisine kalbimi vereceğimi şaşırdım.

Kış sezonunda beyazlarda harikalar yaratılmış. Her çeşit her boy her kumaştan seçeneklerin bol olduğu bir koleksiyon. Kışın siyah giyinilir düşüncesini adeta yerle bir ediyor.

Beyazların dışında diğer tüm paltoların ve trençkotların kesim ve renklerine bayıldım. Eteklere kondurulan kürk eklentiler çok şık görünüyor. Burberry'nin kış kadınını çok sevdim.



Ama beni en çok şaşırtan aksesuarların güzelliği oldu. Ayakkabıların kalın topuk ve kaba kesimlerini çok beğendim. Dar bir pantalon ve diz hizasındaki eteklerin altında harikalar yaratacak güzellikteler. Burberry clutchlarda beni şaşırttı. Clutch ya da portföy dendimi aklıma hiç Burberry gelmezdi. Çünkü ne çantalarının desenlerini ne de bas bas bağıran ben Burberry'yim kumaşını oldum olası sevemedim. Ama bu koleksiyon bambaşka. Ayakkabılarda kullanılan kaba hatlar çantalarda da harikalar yaratmış. Toprak renklerin hakim olduğu tüm clutchlara aşık oldum. Hele o oversize siyah çantanın güzelliği !!



Yok ben ciddi anlamda doyumsuz bir kadın oldum çıkıverdim :) Burberry Prorsum koleksiyonun tüm çantalarını, bütün ayakkabılarını, her beyaz parçasını istiyorum. Hem de delicesine ! :) Kişisel Notum : 9

Yorumlar

  1. Ama fiyatlari chok paha hepsinin)) o siyah oversized chanta 26,000 dolar(((

    YanıtlaSil
  2. ne diyorsun 26 bin dolarmıııııı ??? anlaşılan hayallere devamm :)

    YanıtlaSil
  3. Blogumda Burberry Prorsum'un bu defilesindeki beyaz kürklü ceketini geçen yılki beyaz kürklerle karşılaştırdım, ilginizi çekebilir:
    http://kurksever.blogspot.com/2011/02/2010-2011-burberrynin-beyaz-kurkleri-ve.html

    Çantanın 26 bin dolar olması, krokodil/timsah derisinden olmasındandır. Bütün markaların çantalarının krokodil versiyonları böyle anormal pahalı oluyor. Quentin Mackay'ın Persia serisinden bir hasır örgü siyah çanta beğendim, 1650 poundmuş, ama aynı çantanın krokodil olanı 13 bin pounddu. Yine Roger Vivier'in bir krokodil ayakkabısını görmüştüm, 1500 pounddu.

    YanıtlaSil
  4. resimlerden krokodil olduğu belli olmuyor. öyleyse o zaman fiyat elbetteki normal :)

    YanıtlaSil
  5. Ben krokodil oldugunu biliyorsunuz sandim)))Burberry.com da hepsinin fiyati var Pelincim)))

    YanıtlaSil
  6. yok sevgili kevin daha vakit bulupda inceleyemedim hiç.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.