DENİZ ÇAKIR'ın Gala Şıklığı

 


Özgür Masur'un kırmızı halı egemenliği devam ediyor. Deniz Çakır son filmi Ya Sonra?'nın galasına Özgür Masur'un son koleksiyonundan bir elbise seçmiş. Elbise son derece iddialı. Püskül, dantel ve tülün karışımı gösterişli bir elbise. Deniz Çakır güzel taşımış kıyafeti. Saçları ve makyajı hoşuma gitti.

Ne yazık ki ayakkabısını görebileceğim bir resim bulamadım. Umarım kırmızı clutchın renginde bir ayakkabı değildir. Baştan aşağı kırmızı çok kötü olur. Bu elbiseye ben Swarovski taşlı bir clutch seçerdim. Ama ayakkabı seçiminde epey zorlanırdım. Bir kere asla çorap giymezdim. Büyük olasılıkla düz, elektrik mavisi saten bir ayakkabı giyerdim. Mesela bu mavi Christian Louboutin'ler ideal olurdu.

Sizin seçiminiz nasıl olurdu merak ettim doğrusu..

Yorumlar

  1. ben olsam asla kırmızı bir çanta ve ayakkabı seçmnezdim.. vizon rengi veya ekru ten rengi gibi bir ayakkabı ve o renklerde tamamen taşla kapanlamış bir çanta seçerdim.. saçını da beğenmedim ben ortadan ayrılmış daha yapışan sıkı bir topuz yapardım çünkü albise çok kapalı ve dağınık saçın çok fazla toplu olması lazım.. ayrıca yine kırmızı ruj yerine çok hafif renksiz bir ruj sürersim çünkü çok kırmızı herşey göz yoruyor..

    YanıtlaSil
  2. ben sevmedim bu elbiseyi hem danten hem püskül çok gözümü yordu ;),ıggghhkk dedim hatta...
    özgür masur tasarımı diye de herşey giyilmezki yaaa :)saçlar da berbet günlük ben bile daha güzel toplarım,bu kadın halbuki ne kadar güzel.yazık olmuşşş :(

    YanıtlaSil
  3. ağzı ve korkutucu ruju sanki çocukların kocaman sayfalara çizdikleri yüz resimlerindeki ağızlar gibi. hani biraz yamuk, formsuz çizerler ya. kan- bayrak kırmızısı pastel boyayı alıp ağza boca etmiş gibi. her yer kıpkırmızı. üzgünüm ama dansözlere benzemiş bence o kıyafetle. h. berry ye bakın kıyafetin şahaneliğine birde bu rsmen dansöz kıyafetine ve ağır makyaja. danteller püskğleer, şunlar bunlar. beğenmenize şaşırdım. ben hiç beğenmedim. ama defiledeki mankende çok güzel duruyor. bilemedim şimdi. deniz çakırın iğreti ağzıda elbiseyi yoketmiş olabilir tabii :D pastel boyalı dudakları fecii fecii. gözleride ağır olmuş. boğuluyorum bakarken. offf

    YanıtlaSil
  4. ya bu arada bu özcan deniz ağzıyla kuş bile tutsa, adamda tipik keko tipi var be :D olmuyor oolmuyor olmuyor. ne kirli sakal, ne inceltilmiş kaşlar, ne estetikli burun, ne kısık gözlerle karizma yapma çabası, ne eros ramozotti taklidi, havaları. beynimizde hep aynı imajla kalacaksın şekerim. üzgünüz :D bazı şeyler doğuştan oluyor :D

    YanıtlaSil
  5. elbise boğucu ve çok karışık. bu konuda haklısınız. ama podyumda sedev avcı da şahane durduğuna göre elbisede suç aramamak lazım. ben şahsen deniz çakır a yakıştırdım. sadece aksesuarlarını beğenmedim. deniz çakır çok hoş ve albenisi olan bir kadın. ben çok beğenirim kendisini.

    YanıtlaSil
  6. Ben nude rugan bir Christian Louboutin tercih ederdim herhalde bu elbisenin altına, tabii bu elbiseyi tercih etmezdim orası ayrı :)Karışık bir elbise olduğu için düz renk kullanırdım. Ama kesinlikle kırmızı ya da siyah ayakkabı tercih etmezdim.

    YanıtlaSil
  7. ben bir kere bu elbiseyi giymezdimm o yüzden ayakkabı seçimimi başka bir post için yapayımm :)
    zümrüt

    YanıtlaSil
  8. sedef avcının giydiği elbiseyle sanki bu elbise aynı renk değil gibi geldi bana.. onunki daha güzel ben nedense bu kadını hiç beğenmiyorum filmde bunu oynatacağına naz elması başrolde oynatsaydı daha iyi olurdu hiç yoktan yani :)))

    YanıtlaSil
  9. siyah kadife..
    btw elbise keşke kısa olmasaymış!

    YanıtlaSil
  10. bence yaprak dökümü finali cenaze konsepti sonrası gayet iyi bir seçim.
    deniz çakır bunun altına nude renk bi Christian Louboutin tarzı bi ayakkabı seçmiş ve üzgünüm olmamış.
    http://fancysworld.blogspot.com/2011/02/deniz-cakr-krmz-ozgur-masur-elbisesi.html

    elbise beklenenden daha kısa yani ayakkabılar gözüküyor, ama sanırım senin seçtiğin mavi Louboutinlerde fazla sivri burunlu.
    eğer dikkat çekmek istiyorsam, beyonceun giydiği turkuaz Christian Louboutinleri tercih ederdim gibi ne dersin?

    xoxo

    YanıtlaSil
  11. ben nude renkli ayakkabıyı beğendim doğrusu. yakışmış kırmızıyla.

    farkettim benim ayakkabının burnunu ama bulamadım daha yuvarlak hatlı o yüzden renk açısından bulduğumu koyuverdim :)

    YanıtlaSil
  12. Ben nude tercih ederdim demiştim, görmemiştim bu fotoğrafı :) Fena gözükmemiş bence

    YanıtlaSil
  13. ben de deniz çakırın elbisesini çok göz yorucu buldum...pek beğenmedim ama örnek olarak koyduğun louboutinlere aşık oldum :) bence postun olayı onlar :)

    YanıtlaSil
  14. herkesle aynı fikirdeyim elbise cok yorucu...cok çafçaflı deniz çakır zaten dikkat cekiçi bir yuze sahip keske biraz daha farklı bir renk secseydi kırmızı ona pek yakısmamıs ozellikle bu kadar cok detayla birlikte

    YanıtlaSil
  15. bence doğru ayakkabıyı seçmiş...

    YanıtlaSil
  16. puskullu abajura benziyor.

    YanıtlaSil
  17. feşınizpeşın27 Şubat, 2011

    kırmızı elbiseyle kırmızı ruj çanta ayakkabı birini bile kullanmam, kırmızı bi tane olmalı, geri kalanı doğal tonlardan, nudelardan seçilebilir

    YanıtlaSil
  18. valla tek suçlusu sedef avcı :) o kadar yakışmışki ona. keşke bu kıyafeti ilk o bir galada giyiverseymiş.

    YanıtlaSil
  19. Bence elbise çok yakışmış, kırmızı onun rengi bu kesin çok iyi taşımış, gala için de süper seçim olduğunu düşünüyorum. Beyaz Show'a çıkarken de Gamze Saraçoğlu tasarımı bir elbise giymişti o da çok güzeldi, bilgine :)

    YanıtlaSil
  20. gamze saraçoğlu elbise çok ama çok yakışmıştı bayıldım. bunu yarın haber yapacaktım zaten :) Tabi Oscar'dan vakit bulursam :)

    YanıtlaSil
  21. http://bybriss.blogspot.com/2011/02/ozgur-masur-deyince-duracaksn-ama.html
    iste ayakkabisi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.