HALLE BERRY Şıklığı

 


Buram buram Elie Saab kokan kıyafetiyle Halle Berry kusursuz bir şıklığın örneğini veriyor. Nar rengindeki kıyafet olağanüstü güzellikte. Zarif, şık ve kadınsı. Kıyafete uygun aksesuar kullanılması isabet olmuş. Kıyafetin rengi teninin rengiyle müthiş bir uyum içinde. Abartısız makyajı ve kısa saçlarına verdiği havayla Halle Berry güzelliğine güzellik katmış. Bu ayın haute couture güzellikleri Rihanna'nın ve Nicole Kidman'ın Grammy'de giydikleri Jean Paul Gaultier kıyafetleri ve Halle Berry'nin Elie Saab şıklığı oluyor.

Yorumlar

  1. elie saab diyince benim için orada bir duraksama var =) bir de nar çiçeği mükemmel rengiyleee =) cok beğendim elbiseyi ya :)

    YanıtlaSil
  2. benmi yanlış biliyorum sayende öğrenmiş olacağım portakal çiçeği. benim bildiğim nar çiçeği rengi daha açıktır. bu elbise nar renginde. yanılıyormuyum acaba ?

    YanıtlaSil
  3. rihanna ve nicole kidman ı begenmemiştimn ama bu gercekten cok zarif

    YanıtlaSil
  4. ayhh evet yanlış yazmışım :))) bildiğin doğru :p düzeltelim nar renginde :))))

    YanıtlaSil
  5. sanırım bu benim hayallerimdeki elbise, rüya gibi.

    YanıtlaSil
  6. Halle Berry'yi sevmiyorum pek, seksiliğini fazla ön plana çıkartıyor gibi gelir bana hep, fazla vamp. Ama Elie Saab'a bayılıyorum. Elbise çok çok güzel. Bir de moda sanat mıdır diye tartışıyolarlar, bu adam sanatçı değilse nedir? :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.