KARMA 1 - İstanbul Moda Haftası

Aslında bu isimlerin artık karma yapmaması gerekiyor. 3 isimde kendini çoktan kanıtlamış ve beğendirmiş yetenekler. Bir sonrakine kendi gün ve saatlerinde bir defile diliyorum.



ZEYNEP TOSUN'un geçen sezonki defilesinde duyduğum keyfi ve beğeniyi ne yazık ki bu sezon duyamadım. Kimlik eksikliği yaşamış. Bir tutukluk olmuş kaleminde. Bir önceki kreasyonundaki romantizmin yerinde yeller esiyor. Daha şehirli, daha keskin hatlarda. ZEYNEP TOSUN'un uzaktan bakıpta bu bir ZEYNEP TOSUN tasarımıdır diyebileceğim hiçbir parça yok. Bir önceki koleksiyonu fazla iyi olunca doğal olarak beklentim epey yüksekti. İlk hayal kırıklığım :( Kişisel Notum : 5



ZEYNEP ERDOĞAN 'ın kendine has stili devam ediyor. Triko ağırlıklı SONIA RYKEL tadında bir kreasyon. Deri mini etek çok hoşuma gitti. Bütünlüğü ve stili olan bir kreasyon. Çok beğendim. Kişisel Notum : 8



Karşımda günlük hayatta giyildimi kıro ama podyumda giyildimi stil kokan bir defile. Kimlik sahibi bir kreasyon yaratmanın çok zor olduğu bir dönemde NİYAZİ ERDOĞAN harikalar yaratmış. İlhamı dolmuş şöförleri. Bıyıklar en gözde aksesuarı. Tüm koleksiyon adeta bir gay in Anadolu erkeği fantazisinin üç boyutlusu. Sevdim. Kişisel Notum : 7

Yorumlar

  1. niyazi erdogana verilen pozitif tepkiye sastim kaldim...bu konsept 1-2 sezon önce ümit benan tarafindan en mükkemmel sekilde kullanilmis ve international platformda olumlu tepkiler almisti.

    YanıtlaSil
  2. haklısın ama ümit benanınki daha çok köylü erkeği kahvede kimliği taşıyordu. konsepte minikde olsa farklılık var diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. deri etek çok hoş duruyor gerçekten!
    Niyazi Erdoğan'nın koleksiyonu hakkında yorumlarına aynen katılıyorum.Günlük hayatta giyilince kıro , podyumda giyilince tasarım oluyor..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.