OSCAR TÖRENİ - Kusursuz Şıklar

 
Bu Oscar Töreni'nde ne yazık ki sadece kırmızı halıyı seyredebildim. Kırmızı halı sonrası o kadar uykum geldi ki istikamet doğru yatak dedim :) Zaten kimlerin alacağı en garantili ödül töreniydi. Uykumu feda etmeye değmezdi.

Gecede şıklar çok fazla. Rüküşler az. NTV'de Dilek Hanif'in yorumlarını beğendim. Hemen hemen tüm beğenilerimiz aynıydı. Kendiside çok şıktı. Özellikle Trabzon bileziklerine bayıldım. NTV'nin hazırladığı programda gayet neşeli ve akıcı geçti. Ama simültane tercümanlığı kim yaptıysa kendisine burdan minik bir uyarı. Tüm çevirilerinde 'inanılmaz' kelimesini zilyon kere kullanması son derece rahatsız ediciydi. Acilen tarzını değiştirmesini ve pratik yapmasını tavsiye ederim.

Yıldızlar sade ve zarif bir şıklık sergiledi. Işıltılar, kırmızı ve lila renkler en gözde seçimlerdi. Mücevherler ya çok sade ya çok gösterişliydi. Ama gözde taş zümrüttü. Angelina Jolie'nin başlattığı zümrüt akımı hala devam ediyor.

Kusursuz şıklarıma bakalım sizlerde katılacakmısınız..



Mila Kunis'in lavanta renkli Elie Saab elbisesi muhteşem. Tipine ve tenine yakışan bir renk. Dekoltesini kaplayan ince dantel çok zarif. Saçları ve makyajı kusursuz. Mücevherler uyumlu. Gecenin şüphesiz en şıklarının başında geliyor.



Cate Blanchett'in lila renkli Givency elbisesi tek kelimeyle bir sanat eseri. Herkesin taşıyamıyacağı gögüs bölgesini Cate Blanchett şiir gibi taşıyor. Saçları ve makyajı kusursuz. Gerçek bir kırmızı halı kraliçesi.



Son zamanlarda Mandy Moore'un kırmızı halı seçimlerinin hepsini çok beğendim. Ama Oscar'da artık kendini bile aştı. Monique Lhuillier'in pırıltılar içerisindeki kıyafeti içinde prensesler gibiydi. Az aksesuar seçmesi, mini topuzu ve kusursuz makyajıyla beni benden aldı. Muhteşem.



Gwyneth Paltrow'un kıyafetini birçok blogger arkadaşım beğenmemiş. Ama ben tek kelimeyle BA-YIL-DIM. Calvin Klein tasarımı sade kıyafet Gwyneth'in tenine ve tarzına çok yakışmış. Saçları ve makyajıda bir o kadar başarılı.



Özlemişim Celine Dion'u. Kırmızı halıda her zaman ki zerafetinde. Armani Privé kıyafetiyle son derece zarif. Zümrüt gerdanlığı güzel gösteren bir yaka seçmiş. Saçları ve makyajı kusursuz. Ama sahnedeki Helenistik kesimli kıyafetini daha çok beğendim. 2 seçimiylede gecenin en şıklarından.

Yorumlar

  1. seçimlerini çok beğendim Gwyneth Paltrow hariç... elbise tamam ama saçlarını falan hiç beğenmedim ben :((( yani oscar da değil gibi.. elibsenin de alt kısmı sanki uzun bi müddet kendine kısa gelen bi dolapta beklemişte kırışmış gibi duruyor.. tabi sadece bu fotoğrafa bakarak söylüyorum büyük halini falan görmedim.. birde hale berry yi beğenmedin mi? o da güzel geldi bana..

    YanıtlaSil
  2. resimlerden bakınca belki gereken etkiyi yaratmıyor. ama tv röpörtajlarında olağanüstü şık ve güzel görünüyordu. halle berry orta kararlarımda :)

    YanıtlaSil
  3. Dilek Hanif tipik bir Türk modacısı gibi "Aman kimseyi eleştirmeyeyim, herkese mavi boncuk dağıtayım" havalarındaydı. Bir de, önceki Oscar törenlerindeki kırmızı halılar, Hollywood ünlüleri ve büyük modaevleri hakkındaki bilgileri pek yüzeyseldi.

    YanıtlaSil
  4. haklısın çok yüzeyseldi ama en azından cengiz abazoğlu ndan çok daha iyiydi :) birde neden şu modacılarımız kıyafetin hangi markaya ait olduğunu anlayamıyorlar şaşıyorum. mesela yine bu sene elie saab, marchesa, dior ve armani çok belirgindi. oyuncu ancak kimden giyindiğini söyledikten sonra şuymuş buymuş diyorlar. bu konuda en iyisi yine ece sükan dı. bir kere yaptı devamını getirmedi ne yazık ki. ece olmuyorsa bizlerden birini konuk etseler inan çok daha verimli bir kaynak oluruz :)

    YanıtlaSil
  5. Aishwarya Rai'yi gördünüz mü? onun da fotoğrafını koyun bence. mükemmel güzellikteydi yine. elbisesinin rengi güzeldi, ona çok yakışmış. modeli orta karar birşeydi ama o muhteşem yüzü. Aman Allahım yani. dünyanın en mükemmel yüzlerinden biri. hatta ilk sırayı o alır. Julia roberts te demişti zaten dünyanın en güzel kadını bence o diye. kesinlikle. hele yakın çekim yüz fotoğrafları var törenden. nefesim kesildi ya. 37 yaşında ve muhteşem.

    YanıtlaSil
  6. partilerden ünlüleride koyacağım onu hazırlıyorum

    YanıtlaSil
  7. Ben de sadece kırmızı halıyı izleyip yattım, senelerdir ilk defa tamamını izlemedim :)
    Ben de kafamda bir sıralama yaptım izlerken, en şık kesinlikle Mila Kunis'ti. Süperdi!Mila Kunis'in tercihlerini çok beğeniyorum ben, hemen hemen her zaman şık, makyajı ve saçı da olması gerektiği gibi oluyor.
    Benim listemin ikincisi de Cate Blanchett'ti. Çok zarifti ve bu elbisenin hakkını verebilecek az sayıda ünlüden biriydi bence. Oscar gibi gösterişli bir törende böyle minimalist çizgilere sahip bir elbiseyle aradan sıyrılmak herkesin harcı değil :)
    Mandy Moore'ı hemen tanıyamadım, çok kilo vermiş, çok hoş bir kadın olduğunu düşünüyorum onun da, genelde kendine yakışan tercihler yapıyor.
    Scarlett Johansson'un göğüs dekolteli bir elbise giymemesi çok yerinde olmuş, göğüsleri görünmeyince oldukça zayıf görünmüş ama sevemediğim oyunculardan biri kendisi.
    Penelope Cruz çook kaba bence.Zerafet yok kadında, poz verirken bile duruşu bi garip.
    Ben artık ünlülerin Oscar törenlerinde kuyruklu, kabarık vs elbiseler giymesinin biraz demode kaçtığını düşünüyorum. Mandy Moore'ın elbisesi gibi taşlı, zarif kesimli elbiseler çok daha hoş görünüyor bence. Anne Hathaway'in elbisesi gibi hem renk hem kesim gösterişli olunca sırıtıyor.
    Bu arada Gywneth Paltrow'un kesinlikle burnundan bir operasyon geçirdiğini düşünüyorum. Sadece ucunu vs inceltmiş olabilir ama var bir şey.
    Biraz uzun bir yorum oldu ama bitti :)

    YanıtlaSil
  8. nagehan eline sağlık. düşüncelerimiz hemen hemen aynı :)

    YanıtlaSil
  9. Gwyneth Paltrow'un begenilmemesine cok sasirdim. Gwyneth ve Calvin Klein ayrılmaz ikili gibiler...

    Cate Blanchet gecenin en farklı kıyafetini giymisti. Cok Cok guzel...

    Mandy Moore'da birazdan tahta cikacak gibi edası var. Cok begendim. Bu elbise Nicole Kidman 'a da cok yakisirdi...

    YanıtlaSil
  10. Neden sabah ilk iş olarak sizin blogunuzu açtığımı şık ünlüler seçimlerinizi görünce anladım. Çünkü Gwyneth Paltrow'un kıyafetini ben de çok beğenmiştim. Hatta İşin ilginci söylediğiniz gibi birçok blogger arkadaşınız kendisini rüküş listesine koyunca çok şaşırmıştım. Sizin listenizi görünce mutlu olduğumu itiraf etmeliyim. Hoşçakalın(Bu arada umarım blogspot.com sorununuz en kısa zamanda çözümlenir)

    YanıtlaSil
  11. sibel çok teşekkürler bu güzel sözlerin için..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.