OSCAR TÖRENİ - Orta Karar Şıklar

 


Anne Hathaway ilk bakışta şahane gözüksede bir süre sonra gayet göz yorucu bir renkte. Kırmızı halının kırmızı renkli tüm kıyafetleri katlettiğini düşünüyorum. Bir nevi düğünlerde beyazı sadece gelinin giymesi gibi birşey. Kırmızı halıda da kırmızı giyilmesin diye bir kural çıkartırlarsa süper olur :)

Rujunun matlağı ve rengi çok hoşuma gitti. Pekala kırmızı elbiseye doğru ton bulundumu kırmızı ruj kullanılabilir. Teninin rengi kıyafete yardımcı olmamış. Bembeyaz bir tene kırmızıyı yakıştıramadım. Gerdanlığı çok zarif.Valentino'nun arşivinden(vintage değil arşiv) seçilmiş bu elbise belki başka birisinde çok daha iyi durabilirdi. Hathaway'in şu ana kadar o kadar başarılı kıyafetleri oldu ki belkide beklentim çok fazla olduğundan fazla etkilenmedim.



Natalie Portman beni o kadar bekletti ki yediğim tüm çekirdeklerin tek sorumlusudur :) Neden bu kadar geç geldi bilmiyorum. Sanırım törene en son gelen ünlüydü. Kıyafetini ilk gördüğümdeki tepkim aynen şuydu : 'Bu ne böyle ?' Baştan aşağı mürdüm rengi. Black Swan kostümlerini hazırlayan Rodarte'den bir seçim yapmış. Yaka işlerini beğenmedim. Hele saçları felaketti. O her zaman kullandığı mini zarif topuzu yaptırsaydı çok daha güzel görünürdü. Kafasının yan tarafındaki saç kümesi rahatsız edici. Kıyafetin renginde sallantılı küpesini beğenmedim. Ayakkabıları mor yerine şeker pembesi yada fuşya tonlarında olsaydı çok daha iyi olurdu. Ama hamileliğin son dönemlerini yaşayan biri için en doğru kesimi kullanmış. Sırf bu yüzden rüküşler listeme girmekten son anda kurtuldu :)



Kırmızı halıda olmamış bir kırmızı daha. Sandra Bullock'un Vera Wang kıyafeti çok şık. Özellikle kuyruk kesimi çok hoşuma gitti. Ama Sandra'nın tipine fazla yakıştıramadım. Gecenin orta kararlarından.



Halle Berry'nin Marchesa kıyafeti rüya gibi. Tam bir Oscar kıyafeti. Ama Halle Berry'yi hep aynı tarzda görmektenmidir bilmiyorum olması gerektiği etkiyi yaratamadı bende.



Scarlett Johansson'un D&G marka elbisesinin rengini çok yakıştırdım kendisine. Kesimide vücut yapısına çok güzel gitmiş. Sırt dekoltesi çok hoş. Ama saçların kötülüğü ve kolundaki dövme tüm şıklığını gölgelemeye yetmiş.



Annette Bening'in Naeem Khan imzalı ışıltılı elbisesi çok şık. Zarif tarzıyla örtüşen bir seçim. Sadece yaka kesimiyle göğüslerin görünümünü beğenmedim o kadar.



Hailee Steinfeld 14 yaşında çocuk yıldızlardan. İlk filmiyle Oscar'a aday olacak kadar başarılı bir yetenek. Marchesa kıyafetiyle tamda yaşına göre bir seçim yapmış. Çok zarif. Ablası Miley Cyrus'a adeta ders verecek bir görünümde. Görünümünde beğenmediğim tek ayrıntı saçındaki gereksiz taç. Toplu bir saçta çok sakil duruyor. Saçlarını açık bıraksaymış taç daha güzel görünebilirdi.



Michelle Williams'ın Chanel marka kıyafeti çok şık. Ama son dönem giydiği kıyafetlerin birbiriyle benzeşmesi son derece sıkıntı verici. Saçları ve makyajı süper.

Yorumlar