SIENNA MILLER 'lı NETWORK Reklamları

 


Öncelikle NETWORK'u tebrik etmem gerekiyor. Dünyaca ünlü bir isimle çalışan her firmayı canı gönülden destekliyorum. Kolay bir iş değil sonuçta.

Sienna Miller stili olan ve sıkı takip edilen isimlerin başında geliyor. Bu yüzden Sienna ile bir Türk firmanın çalışmış olması son derece gurur verici.

Ama....Elinizde Sienna Miller gibi dünya modasında söz sahibi bir isim varken kampanyada biraz olsun değişiklik yapılamaz mıydı ?!! Bilindik NetWork reklamları. Sıradan bir iç mekan, parlak bir ışık, aynı ruhsuz bir ifade ve son derece sıradan kıyafetler.

Sienna'nın kendisi bile bir tuhaf çıkmış. Dudaklar fotoşopa kurban gitmiş. Hatta rahatlıkla Sienna Miller dişlek diyebilirim.

Ellerindeki cevheri değerlendirmeyi bilememiş bir çalışma var karşımda. Umarım gelecek resimler çok daha iyi olacaktır.

Yorumlar

  1. bugun vogue'u elime aldığımda aynı seyleri kelimesi kelimesine düşündüm hatta ben de blogumda yazayım dedim. sonra vazgeçtim siz benden hızlı çıktınız :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle aynı fikirdeyim :) hatta ilk fotoğraf nerdeyse vesikalık fotoğraf gibi :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.