TWEEN - Londra Moda Haftası

 


Öncelikle şunu belirtmem gerekiyor ki erkek modasından fazla anlamam. Bu konuda anladığım şey gayet kısıtlıdır. Sadece şık, rüküş ve kıro erkeği iyi ayırt ederim o kadar :)

Tween'e önce koca bir alkış. Londra Moda Haftası'na iyice alışıyor. Gelelim izlenimlerime. İlk izlenimim sanki Tween'in Milan Moda Haftası'na daha çok yakışacağı. Londra'nın kendine has orjinal ve sıradışı havası Tween'de yok. Bu koleksiyon genç, sınırları zorlamayan, bilindik ve şık bir genç erkeği simgeliyor. Trussardi'nin pastel tonlarını, Zegna'nın klasik kesimlerini, D&G'nın kapitonelerini görüyorum.



Bej ve mavinin bileşimleri çok hoşuma gitti. Denim yelekler çok şık. Kısa paçaları sevmedim. Zaten oldum olası erkekte kısa paçayı sevmemişimdir. Ama Londra Moda Haftası'nda ki diğer erkek koleksiyonlara baktım da birçoğu kısa kıvrık paça kullanmış. Demek ki moda bu. Dedim ya benim için erkek modası gözüme ne hoş geldiyse o. Erkekte trend olaylarında müthiş muhafazakar bir tipim.

Ayrıca değinmeden edemiyeceğim.Bir kadın olarak Orka Group Kreatif Direktörü Güneş Güner Işık ile müthiş gurur duyuyorum. Marka için yaptıkları takdire şayan. Kadın modasında ki erkek egemen dünyada erkek modasına yön veren nadir kadınlardan.

Uzun lafın kısası TWEEN'i Milan Moda Haftası'nda da görmek dileğiyle. :) Kişisel Notum : 7

Yorumlar