GELİN OLACAKLARA İDEAL TOPUZ ÖRNEKLERİ

 



Bu topuz resimlerini öyle zevkle inceledim ki hemen sizlerle paylaşmak istedim. Her ne kadar yağmurdan bıkkınlık gelse de önümüz yaz ve bu da yaz düğünlerinin mevsimi demek. Kendimden biliyorum. Gelinlikten çok hayatımın en önemli ve en özel gecesinde ne tarz bir saç yaptırmam gerektiğine karar verememiştim. Sonunda minik güzel bir topuzda karar kıldım ama o topuz modeline karar vermek neredeyse 2 haftamı almıştı :)



Sizlere tonlarca topuz modeli sunuyorum. Eğer 1 gelin adayına bile yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :).

Yorumlar

  1. sadece son resımdekını begenmedım yoksa hepsi muhtesem sadece gelınlere degıl dugunlere katılacak davetlilerede iyi fikir oldu:)

    YanıtlaSil
  2. Ah çok teşekkürler, bu yaz kendi nişanımda dahil olmak üzere o kadar çok yakınım evleniyor ki sanırım her ay en az 2 düğünde olacağım. Bana bilhassa çok yardımcı oldunuz, teşekkürler :) Yalnız buna bir de hünerli eller gerek ki, işte bütün mesele bu! Ben anlatana kadar canımdan can gidiyor sevgili kuaförlere ( ki tanınmış yerlere gidiyorum bilhassa!) ama doğal görünümlü bir saç yapamıyorlar bir türlü, eve dönünce tekrar bozup kendim reforme ediyorummm! :)

    Aybi

    YanıtlaSil
  3. evet haklısın gündelik hayatta rahatlıkla kullanabilecek modeller var. ben bugün düğün modunda olduğumdan otomatikman gelin topuzuna gitti aklım :)

    sevgili aybi sana şimdiden mutluluklar. Allah tamamını erdirsin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.