CANNES FİLM FESTİVALİ - 2. Gün

 
2 gündür blogger kafayı yedi :) Bakım çalışması yüzünden Cannes Film Festivali 1. gün haberim kuş oldu uçtu gitti !! Umarım tekrar yayınlanır çünkü sıkı bir Lea Seydoux tartışması vardı :)

Ve gelelim 2. güne..

Gündüz saatlerinde filmlerin basın tanıtımı devam ediyor. İlk gün bu konuya veremedim ama 2. gün Hollywood'un kraliçesi gelince haber yapmamak çok zor.



Angelina Jolie Cannes gibi bir festivalde renksiz ve ruhsuz olmayı başarabilmiş. Salvatore Ferragamo marka elbisesi iyi güzel de Cannes için fazlasıyla sönük. Hiç beğenmedim. Hele zümrüt takılar ne alaka. Ne formu ne de rengi kıyafetle uyumlu. Ama kendi pek bir güzel o ayrı konu.

Gelelim 2. günün kırmızı halısına..



İşte benim Diane Kruger'ım ! Calvin Klein marka elbise eldiven gibi sarmış vücudunu. Ama renk daha canlı olabilirdi. Yine de şikayetim yok :) Kıyafetinden daha çok dikkatimi çeken saçları oldu. Çok karışık ve enteresan bir stil değil mi ?



Rachel McAdams bizimle dalga geçiyor sanırım. Kendisi tipik bir Amerikan kırosu görünümünde. Cannes'da kırmızı halıda yüksek bel pantalon ve üstüne taşlı büstiyer ??!! Yorum bile yapmıyorum !



Aishwarya Rai sanki dün yazdıklarımı okumuş da bugün Elie Saab'cığından ayrılıvermiş. Bu sefer Armani Privé ile görüyorsunuz. Beğendim mi ? Hayır. Evet şimdi buldum !! Evet evet !! Bu kadın Sibel Can'a benziyor ! Gülmeyin haa :) Çok ciddiyim !



Ines de la Fressange 'ın o pembe Roger Vivier babetlerine kurban olurum beeen :) Clutchı kadife bir Roger Vivier ve buraya dikkat...Pembe değil ! Her aksesuarını aynı renkten seçenleredir bu çemkirmem :)



Jane Fonda'ya 73 yaşında demek çok zor !! Helal diyorum kendisine ! Beyaz Emilio Pucci elbisesiyle şahane görünüyor.



Ve işte Tilda Swanton ! Tahmin ettiğim gibi şahane bir Haider Ackermann kıyafetle. Renklerin uyumuna hayran kaldım. Olympia Le-Tan clutch seçimi ise enteresan olmuş. Tilda gibi erkeksi bir stile yadırgamadım değil doğrusu :)

Yorumlar

  1. Aishwarya Rai'yi ben de beğenmiyorum pek. Bugüne kadar itiraf edemedim, tepkilerden korktum :P
    Ama Angelina'cığımı çooook beğendim ben. Photocall'larda genelde daha sade kıyafetler tercih ediliyor, o yüzden abartmamıştır diyorum. Kung Fu Panda'nın birinci filminin Cannes'daki premierinde hamileyken giydiği zümrüt yeşili elbise ve oradaki güzelliği hala aklımda. Zaten ne yapsa bana güzel geliyor o ayrı :) Ama genel olarak sade bir tarzı var, trendsetter olarak adlandırılacak biri olmadığı da kesin.
    Diane Kruger çok huzurlu geliyor bana, böyle sakin, sorunsuz bir insan sanki. Zevkli olduğu da tartışılmaz.
    Jane Fonda'ya nasıl yani?? demek istiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.