CANNES FİLM FESTİVALİ - 4. Gün

Biraz geriden gidiyorum ne yazık ki..Bugün açığı kapatmaya çalışacağım. 4. Günün en dikkat çeken ismi Penelope Cruz oluyor.



Öğle vakitlerinde filminin basın tanıtımında giydiği gece mavisi ve siyah karışımı Stella McCartney elbisesiyle farklı bir şıklık içindeydi. Doğum sonrası kilolarını vermiş eski formuna kavuşmuş. Şu ana kadar ki basın tanıtımında tüm ünlüler sade ve açık tonları tercih ederken Penelope'nin renk seçimi çok hoşuma gitti. Kadınsı hatlarıyla da kıyafete güzel bir dişilik katmış. Casadei marka ayakkabıların metal topuk detayına öldüm bittim mahvoldum.

Akşam ki galada ise Marchesa kıyafetiyle yine çok şık ve çok güzel. Bu kadının ayrı bir güzelliği var. Akdeniz tipi esmerliğini çok beğeniyorum. Her daim güleryüzlü bir portre çizmesi ise büyük bir artı.



Bir diğer dikkat çekici şıklık ise Uma Thurman'dan geliyor. Uma Thurman başından beri beyaz giyme geleneğini sürdürüyor. Hepsi o kadar güzel seçimler ki hiç de şikayetim yok doğrusu. Bu sefer Chanel'den çok güzel ve şık bir kıyafetle. Bakıyorum da Cannes'ın kırmızı halısında parmak arası sandaletler pek bir revaçta. Ines de la Fressange ile başlayan akım Uma Thurman ile devam ediyor. Uzun boylu olduğunuzda üstünüzde ki kıyafetde uygunsa hiç de fena durmuyor doğrusu.



4. Günün en beğendiğim kombinasyonu Diane Kruger 'ın gündüz saatlerinde giydiği Jean Paul Gaultier kıyafeti oldu. Nasıl da ustalıkla kullanmış. Hayran kalmamak imkansız. Hasır şapkası ve Alexander Wang leopar desenli ayakkabılarıyla tek kelimeyle mükemmel.



Clemence Poesy'nin kıyafetini birçok kişi beğenmemiş. Ama benim hoşuma gitti. Narin fiziğine ve tarzına uyumlu bir seçim yapmış. Eteğin dökümü ve uçtan kısa oluşu çok hoşuma gitti. Ayakkabıların rengi kıyafete çok yakışmış. Tek kusuru neredeyse sıfır makyaj yapması. Yüzünde biraz daha renkle çok daha güzel ve alımlı görünebilirdi.



Ve 4. günün 73. yaşında ki müthiş asaleti Jane Fonda. İnce bir bedene sahip olundumu yaşınız kaç olursa olsun zarif havanızı her daim koruduğunuzun simgesi gibi adeta. Evet bayanlar ne yazık ki hep 38 bedeni korumamız gerekiyor. Bendeniz şu an katana gibi şişmanladım. Bu kadını görünce yeminle bu sabah ağzıma lokma koyasım gelmedi. (Umarım devamıda gelir :)

Yüzünün göz çevresindeki kırışıklıklar çok belli. Belli ki estetiğe sıcak bakmıyor. Kendiyle barışık insanların havası bir başka oluyormuş.

Yorumlar

  1. Jane Fonda gercekten de inanilmaz gorunuyor. Fakat kirisikliklari da 73 yasinda bir insan icin cok cok az. O yuzden estetige mi karsi yoksa estetisyeni mi cok iyi bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ay banada çok fazla geldi nedense. yoksa etrafımda doğal kırışıklılar olmadığındanmıdır nedir :) işin normalini unutturdular resmen :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.