HAFTANIN ŞIKLARI

 



Bu hafta şıklarım çok az. Melisa Eliyeşil 'in nişan davetindeki über şıklarım Ronit Gülcan, Mine Kalpakçıoğlu ve Sanem Tezman'ı ayrı tutuyorum.

Bu hafta dikkatimi çeken 2 isim oldu. İlki Arzu Sabancı. Daha doğrusu Catherine Malandrino imzalı müthiş ceketi. Gerçi ben bu ceketi klasik değil de rock-chic tarzda kullanırdım. Mesela Burberry Prorsum motorcross ya da Rag&Bone'un pantalonları ve Isabel Marant'ın Franklin botlarıyla çok daha havalı olabilirdi. Bol paça ve burnu açık ayakkabı gözümü tırmalasa da ceketi o kadar beğendim ki bunları görmemiş gibi yapıyorum.

Bir diğeri ise Şükran Güzeliş 'in her zaman ki stilinden farklı görünümü. Bu Şükran Güzeliş çok hoşuma gitti benim. Spor, modern ve çok daha genç görünümlü. Gözlük bile havasına güzellik katmış. Mavi ojeleri gözümden kaçmadı. Yakışmış.

Yorumlar