Ortak Zevkleri ISABEL MARANT Reilly Ceket

 



Isabel Marant ciddi anlamda yeni Balmain olma yolunda. Dikkat ediyorum da birçok Hollywwod ünlüsü ve sosyetemizin sıkı moda takipçilerinin tercihleri Isabel Marant oluyor.

Yaklaşık 3 bin 500 lira olan bu nadide parçayı giyen herkes farklı bir stil tercih etmiş. En kötü kombinasyon Hollywood 'un en rüküşlerinden Jessica Simpson 'a ait.

Bence ceketin güzelliğini en iyi şekilde ortaya çıkaran Feryal Gülman. Beyaz bluzu, 3 bin 500 TL fiyatlı Isabel Marant deri biker pantalonu ve Isabel Marant 'ın 1.200 TL fiyatlı Gava model ayakkabılarıyla çok hoş bir şıklık içinde.

Aylin Tahincioğlu ceketi yine bir Isabel Marant marka straples mini elbiseyle eşleştirmiş. Elbisenin fiyatı yaklaşık 1.000 TL. Yanılmıyorsam ayakkabılarıda bir Isabel Marant. Ama defilede sergilenen Franklin modelini tercih etseydi çok daha isabetli olurdu. Elbisenin tüm gençliğini ve dinamizmini taba renkli eşleştirmelerle öldürmüş..

Blake Lively ve Katie Holmes 'un seçimleri ise heyecan uyandırmadı. Zara 'dan herhangi bir ceket giyselerde olurmuş.

Yorumlar

  1. Cekete sözüm yok gerçekten ve benim her zaman tarzını en beğendiklerimden biri olan Feryal hn.cığımın tarzını çok sevdim gerçekten ve hatta ayakkabıalrınıda çok sevdim.Aylin Tahincioğlunun ayakkabıları Loubotin mi Pelincim??

    YanıtlaSil
  2. bende arada kaldım papişciğim. IM da parmaklar görülmez o yüzden CL diyeceğim ama yan fiyonk da IM işi. mikroskobik bir inceleme gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  3. hah haaa harikasın:-)) çünkü bu modeli (fiyonklu ben) dün gece CL'nin sayfasında gördüm gibi dur benbi daha inceleyeyim:-)))

    Bu aralar CL'nin Pigalle Platoları için ölüp bittiğimden araştırma içindeyim de:-))

    YanıtlaSil
  4. Sahane cekeeet!

    YanıtlaSil
  5. ÖÖ giyemez koleksiyon 6 ay önce çıktı. Benzerlerinden biridir çizgisi bir süredir aynı çünkü

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.