Sosyetemizin GUCCI Sevdası

Bu sezon belli başlı markalar var ki görmekten ciddi anlamda bıkacağız. Mesela ben şimdiden Dolce&Gabbana 'nın beyaz dantellerinden felaket usandım.



Bir diğer yaza damgasını vuran marka da Gucci. Anlaşılan blok renklerin ve tulumların moda olmasıyla birçok sosyetik isim de bu markayı daha çoook göreceğiz.

Ama erken kalkan yol alırmış hesabı daha yaz başlamadan Gucci severler kimlermiş bir bakalım..

Gucci kombinasyonlarını en zarif tarzda taşıyanı Elif Gönlüm, en güzel taşıyanı Diana Şahenk, en trendy Begüm Şen, en yakıştıramayanları ise Feryal Gülman ve Sitare Akdilek.

Sitare Akdilek kocaman kolyesiyle adeta bir Çakıl Çakmaktaş gibi. Feryal Gülman bluzun zarif dekoltesini kapatarak havasını bozmuş. Diana Şahenk 'in 1000 euroluk Gucci gold kemerine hasta oldum. Begüm Şen 'in neredeyse kombinasyonunun her parçası Gucci. Deri ve kadife Gucci ayakkabılar şahane. Deri montun rengi ve kesimi renklerle güzel bir uyum içinde. Sezonun en hit gözlüklerinden Fendi 'yi seçmesine ise hayran kaldım.


Yorumlar

  1. Pelincim,
    Ben de o altın rengi Gucci kemere hasta oldum ama benim için 1000-euro vermeye değer mi bilemem ama onların ortamları, kazançları onu gerektiriyor ve alıp kullanıyorlar demek.Tanımıyorum ama sol baştaki hatun Elif Gönlüm heralde ben çok beğendim kıyafetini de kendisini de çok hoş olmuş, zarif ve alımlı.Bluzunun dekoltesi ve etek boyu tam kıvamında.Sana da ayrıca tşk.ederiz Pelincim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ne demek canım benim için bir zevk :)

    evet sol baştaki elif gönlüm. çok güzel ve üstünde bir kıyafetin sakil durmasına imkan yok çünkü çok zarif bir kadın.

    yok be güzelim bazı parçalarda gözü kara bir şekilde para bayılmaya gerek yok. buna bu parayı vereceğime mis gibi 2 tane papiş yada üstüne biraz ekleyerek güzel bir çanta alırım ben :)

    YanıtlaSil
  3. Dogru, sonuchta bu kadar popular bir kemeri ancak sezonunda taka bilirsin.

    YanıtlaSil
  4. evet aynen. kemer bariz ben 2011 yazının kemeriyim diyor. değecek bir yatırım olmaz bence. çok daha zamansız parçalara vermeyi tercih ederim.

    YanıtlaSil
  5. Kemerde kemer yani. Gel al beni, tak beline, beraber Tarkan'ın şarkılarına konu olalım diye bağrıyor sanki. :) Ama sezonluk bir parça olduğu doğru. Ben en çok Begüm Şen'in ayakkabılarına vuruldum. Zaten çok beğeniyorum kendisini. Fendi gözlükleriyle çok güzel tamamlamış görüntüsünü.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.