KİM NE GİYMİŞ ? - Feryal Gülman

 


Artık ciddi bir kampanya başlatmanın sırasıdır..Kampanyanın adı : ' Feryal Gülmanİpekyol ve Roman marka kıyafetle de görmek istiyoruz !'

Hanımefendi bu sefer Lanvin'in 2011 İlkbahar-Yaz koleksiyonundan bir seçim yapmış. Ama keşke yapmasaymış. Acaba bu resmi Lanvin 'e göndersekmidir nedir :) Valla adamlar kıyafetimi ucubeye döndürmüş diye dava bile açabilirler :)

Feryal Gülman, orjinali şeffaf kumaştan olan gayet iddialı bir elbiseyi alaturka zihniyetle yüzde yüz Türkleştirmiş.

Elbise içine hadi astar niyetine bir elbise giydin anladım da o elbisenin askısı nedir Allahım ?!! Lanvin 'in deri tasma esprili yakanın yanında bir başka alakasız bir askı daha ! Ay valla sinirden delirmiş durumdayım..Madem elbise böyle bir mutasyona uğrayacaktı ne gerek var ki bunu seçiyorsun sevgili Feryal Gülman ?!! Üstelik tonlarca ve rahatlıkla giyilebilecek Lanvin elbise varken.

Lanvin 'in herkes giyebilsin diye elbiseyi bu şekilde satışa sunduğunu sanmam. O deri tasma yakanın yanına alakasız bir askı koyabilecek kadar zevksiz olduklarını düşünmek istemiyorum. Defilede ten rengi bir astarla giyilmiş. En kötü halle yine ten rengi vücudu saran mini bir etekle ( Marks&Spencer 'da tene yapışan ve çizgisi bile olmayan bu tarz korseler var) giyebilirdi.

Ve bir zahmet bırakın da bazı kıyafetleri parası olan, genç ve kendine güvenen kadınlar giysin !

Sadece şeffaf bir kumaş deyip de elbisenin ucuz olduğunu düşünmeyin. Eminim ki en az 1000 euroluk fiyat etiketine sahiptir.

Şu ana kadar gördüğüm en kötü Feryal Gülman kıyafetiyle sizi baş başa bırakıyorum..

Yorumlar

  1. Feryal gulmanin kredi kartı limitine genc bir kız sahip olmalıydı. Hanımefendi iyi hoş da yas giyim iddiası için fazla. Ne olursa olsun yarı yaşındaki kızlarla kapisamazki.

    YanıtlaSil
  2. Cok kotu,bende yakishtirmadim.

    YanıtlaSil
  3. Bu kıyafetle birazdan meditasyona başlayacakmış gibi görünüyor.

    Ben kendisini yakından da gördüm. Şahsi fikrim medyayda yansıtıldığı kadar hoş bir kadın olmadığı yönünde....
    Bahsettiğin ancak şöyle olur: Birileri Ayaydın'a gider. Feryal Gülman Machka için koleksiyon hazırlar.
    Ancak o şartla giyer diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  4. makyajına değinmemişsin çok çok fazla ağır ve çirkin göstermiş kendisini..elbiseye göre makyaj demek bire bir aynı ton makyaj demek değildir yani

    YanıtlaSil
  5. evet hilal makyajı unutmuşum. elbise o kadar şok ettiki akıl makıl gidiverdi :) herşeyiyle baştan aşağı kötü elle tutulur tek bir özellik bile yok.

    tuğçe çok güzel dile getirmişin. aynı o dediğinden işte ! bir sonraki FG yazımda senin bu paragrafı yazacağım. zaten başka birşey demeyede gerek yok :)

    YanıtlaSil
  6. Pınar bence Machka bile olsa hanımefendi hafiften bunalıma girebilir :)

    YanıtlaSil
  7. Feryal Gülman'ı genelde kıyafetlerinden ötürü beğenirim.Ama dediğin gibi Pelincim onca Lanvin elbise varken bunu bu şekilde giymeye ne gerek duydun Allah aşkına be kadın! SAÇMA ÖTESİ GEREKSİZ...

    YanıtlaSil
  8. Pelincim İnan fotodan daha da kötüydü !!!Caddede gördüm felaketti !!

    YanıtlaSil
  9. sen diyorsan öyledir. o zaman iyiki görmemişim diyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Ben merak ediyorum bu ve buradaki hanimlarin tek derdi moda mi ? Kim ne giymis hangi marka hangi sezonda ne uretti.
    Bunlari takip etmek..
    Bu bir dal bir uzmanlik olamaz ki bu bosluk'un adi olmali !
    Vakti degerli bir insan bunlarla ugrasmamali diye dusunuyorum.
    Gerci benimki de laf , hanimlar boyle olmasaydi bu sektor ayakta boyle kalabilir miydi .Kim kime uc kurusluk seyi milyarlara satabilirdi :)

    Berk

    YanıtlaSil
  11. Ay baydi bu kadin valla....acaip paralar harcayip yine bi sekle giremiyoi! acaba bu yazdiklarini okuyor mudur? keske okusada ogrense biraz kendisi hakkinda neler dusundugumuzu ve aci gercekleri!!

    YanıtlaSil
  12. gerçekten facia duruyor ayrıca yaşına göre doğru seçim olduğunu düşünmüyorum

    YanıtlaSil
  13. sevgili berk
    tek işimiz olmasada en büyük merakımız evet modadır. saydığın gibi kim ne giymiş diye merak edenler çoktur. sev sevme, doğru ya da yanlış bu milyarlarca dolarlık bir sektör. ve bu sektörün yaşaması içinde ne yazık ki feryal gülman gibi şuursuzca para harcayanlara ihtiyaç vardır.

    YanıtlaSil
  14. neslieciğim biliyorum benide baydı ama bildiğim bir marka olunca sizlerle konsept gereği paylaşmak durumundayım :)
    evet kendisi burayı okuyor :)

    YanıtlaSil
  15. Neden giymis valla ben de anlamadim...

    Ipekyol, Roman mi?
    Pelin hakaret etseydin Feryal hanım'a? :)
    herkesin merak ettigi giyinme odasinda bir tane bile bu yerli markalara ait parca bulunmadigina iddiaya bile girebilirim.

    YanıtlaSil
  16. hahahaha valla hakkaten hakaret diye algılar !! ama yok birgün eminim ki kendisini türk ekonomisine katkıda bulunmaya adayacaktır. ben ümitliyim :)

    YanıtlaSil
  17. Berk,

    Aslında bizim tek derdimiz Moda veya kim ne giymis degil.
    Ilgi alanlarimizdan biri sadece bu.

    Erkeklerin kadinlari bu sekilde kategorize etmelerine cok sinir oluyorum.

    Ayni bakis acisindan bakarsan, erkekleri de ornegin sadece futbolla yatip kalkan, futboldan baska bir seyden anlamayan bir cins olarak kabul edebilirsin.

    Bu dusuncenin sana da cok sacma geldigine eminim.

    Futbol da milyar dolarlık bir sektor tıpki moda gibi...
    Modada basrol oyuncusunun kadın olması sizin bakis acisindan olayi hafifleten bir unsur mu acaba?

    Lutfen biraz daha empati ve genis vizyon
    Bu tur elestrileri artık cocuklar bile yapmiyor

    YanıtlaSil
  18. Pelincim sen burayı okuduğunu nerden biliyorsun?

    YanıtlaSil
  19. ben bilirim :))

    zaten google search e adını yazsa yeter :)

    YanıtlaSil
  20. bu elbise lanvin'de altındaki bu astarla satılıyor
    pelin sana bir şey mi dedi fg????

    YanıtlaSil
  21. ayyy görmeden kesinlikle lanvin 'in bu kadar zevksiz olacağına inanmam. bana delil lazım delilll :) elbisenin satış halini hiçbir yerden bulamadım göremedim o yüzden hala lanvin i seviyorum. eğer dediğin gibiyse lanvin bitmiştir benim için :)

    YanıtlaSil
  22. pelin bize dedikodu veeeerrrr fg birşey mi dedi

    YanıtlaSil
  23. aaaa burası dedikodu sitesi değil ki ! :)

    YanıtlaSil
  24. alacağın olsun :(

    YanıtlaSil
  25. Biktik artik su Feryal Gulman hayranligindan.Kadin olmasa senin blog bombos olurdu heralde.Baydi artik.Parasi olan stil sahibi demek degildirki.git cok para ver hazir defileden birebir ayni al giy.sonra cok guzel asil tarz sahibi ol.yapilan bu yaniboyle stil sahibi olunmaz.hazirlayanlara duyurulur

    YanıtlaSil
  26. nerden çıkardın FG nin stilini beğendimi. hem burayı daha yeni keşfet yazılarımı okuma ne düşündüğümü bilme sonrada ipe sapa gelmez bir şekilde çemkir. oh ne güzel ! bak ne yazmışım oku !

    http://modavesosyete.blogspot.com/2011/07/2011-elle-style-awards-n-insan.html

    YanıtlaSil
  27. Ben de bazen şu fütursuzca çemkirenlerin nasıl bir stilleri var asıl onları merak ediyorum Pelincim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.